Horlogetattoo....stapje te ver?

Ik gooi hier ook even mijn stelling erin die al op DZVL staat…

Ik ben voornemens een tattoo te nemen geassocieerd aan mijn passie voor horloges. Mijn voorkeur gaat uit naar een subtiele tatoeage; de wijzers die Breguet gebruikt voor haar logo. Nu was ik benieuwd of er meer mensen zijn die een tatoeage hebben die gerelateerd is aan horloges of dat mensen zoiets helemaal niet zouden doen…dus laat de reacties maar komen :wink:

Ja, een horlogetattoo: dat gaat mij wel wat te ver.
Bovendien staat zo’n ding ook nog eens stil!

Een dilemma, want wat is het mooiste horloge ik zou het zo niet weten welke ik dan zou kiezen voor een tattoo.
Mijn keus zou zijn, niet doen.

grootmokum Schreef:

Bovendien staat zo’n ding ook nog eens stil!

Na verloop van tijd zal hij wel iets uitlopen:D

Zo’n subtiel vleugeltje op je rug moet wel kunnen vind ik. :wink: :wink: :wink:
Klik maar es op het linkje.

Edit: Ik mag er niet aan denken dat Breitling ooit zijn logo zou veranderen ! :smiley:

http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=202099&highlight=LOU+tattoo

Ik heb nog wel eens een tattoo van een Breitlinglogo hier voorbij zien komen.
Is dit wat? :wink:

Ben toch wel benieuwd wat het gaat worden…

Marc-B1 Schreef:

Zo’n subtiel vleugeltje op je rug moet wel kunnen
vind ik. :wink: :wink: :wink:
Klik maar es op het linkje.

Edit: Ik mag er niet aan denken dat Breitling ooit
zijn logo zou veranderen ! :smiley:

http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=2020
99&highlight=LOU+tattoo

Ja! Die bedoelde ik…

:d:d

Zit als gegoten!

Ik zou er 1 tekenen met watervaste stift en dan ff laten zitten…als je dan veel gepest wordt op school dan moet je het niet doen. :smiley:

Of je neemt tattoo van een Zakhorloge dan ziet iedereen het ook niet direct.:wink:

Moet je wel direct even je colbert erbij laten tattooeren en dan het zak horloge eruit laten bungelen…!

Marc-B1 Schreef:

Zo’n subtiel vleugeltje op je rug moet wel kunnen
vind ik. :wink: :wink: :wink:
Klik maar es op het linkje.

Edit: Ik mag er niet aan denken dat Breitling ooit
zijn logo zou veranderen ! :smiley:

http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=2020
99&highlight=LOU+tattoo

Dat anker op zijn rug is wel zo slecht gezet. Aan de punt is hij alles behalve symetrisch…

Hite Schreef:

Of je neemt tattoo van een Zakhorloge dan ziet
iedereen het ook niet direct.:wink:

Het glas breekt wel snel…

Deze is overigens ook verschrikkelijk gezet. Er zijn echt te veel slechte tattoeerders. Er is eigenlijk maar 1 iemand in Nederland die mij zou mogen tattooeren.

niet normaal wat strak, oh ja geen horologe te zien, maar wel de moeite waard

ook geen horloges, maar wel leuk:

Misschien als ik een levenslange gevangenis straf uit zou moeten zitten en ik zeker wist dat ik nooit meer zou hoeven te solliciteren zou er misschien zo’n tattoo komen 8-). Een bescheiden tattoo op een onopvallende plek vind ik wel weer kunnen, je zet een tattoo immers voor jezelf en niet voor andere.

Ik hoop dat George ermee geholpen is met onze adviezen en bevindingen:D

Een tattoeage is voor mij een uiting van de drager. Als jij een passie voor horloges hebt waarom zou je dat niet mogen uiten?
Als ik mij zou tattoeëren zou ik dat wel door een vakman laten doen. Ik heb alleen geen idee naar wie je toe zou moeten.

en zo is het!