Nice, vooral die TCB (zelf ook Elvis fan ) Heb ook een en ander in inkt staan, zet zelf ook wel eens wat (heb eigen machientjes).
RvdH Schreef:
Nice, vooral die TCB (zelf ook Elvis fan
) Heb
ook een en ander in inkt staan, zet zelf ook wel
eens wat (heb eigen machientjes).
Ik wou geen potret, maar wel iets wat echte fans herkennen.
Missie geslaagdā¦
Heb ook de ketting in zilver (de originele en losse hanger ook) maar dan wel via Lowell Hays
mcfr Schreef:
Ik zou het nooit doen, terwijl ik toch behoorlijk
onder zitā¦
Wat is voor jou de reden om vele tattooās te hebben maar dat twee wijzers voor jou geen optie zijn? Daar ben ik dan even nieuwsgierig naar.
Goed idee George (tu)
Ik vind het heel stijlvol en wat kan jou het schelen wat anderen ervan zullen gaan zeggen als je het zelf mooi vind.
En ik denk niet dat je later in het bejaardentehuis de enige bent
Ik heb er zelf ook heel wat, echter niet horloge gerelateerd.
Laat het wel bij een goede zetten. Dat is al zeker meer dan het halve werk.
Succes ermee
George Schreef:
Wat is voor jou de reden om vele tattooās te
hebben maar dat twee wijzers voor jou geen optie
zijn? Daar ben ik dan even nieuwsgierig naar.
Ik heb er momenteel 10, waarvan ze op 1 na allemaal een betekenis voor me hebben.
Ik vind het mooi en sommige hebben een diepere betekenis dan andere.
Ik ben gek op horloges, maar een horloge of wijzers als tattoo vind ik voor mezelf een stap te ver.
Een horloge of wijzers horen te draaien en te tikken en dat zal een tattoo nooit doen.
Een stilstaand horloge draag je toch ook niet?
Maar ieder voor zich hoor, sommige vinden mijn TCB van Elvis Presley te ver gaan (staat voor Taking Care Of Business, in a flash).
En andere mijn Skull (zie ik als dead Elvis).
Als jij het wilt moet je het vooral doen, maar dan zou ik voor een logo van je favorieten merk gaan (alhoewel dat kan veranderen in de jaren).
Maar nu weet je mijn motivatie waarom ik het niet zou doen