Horlogetips voor vriendin gevraagd....

Ik zit er aan te denken mijn vriendin een horloge cadeau te doen. Ondanks dat ze er zelf nooit veel geld aan zou uitgeven, denk ik dat ze het wel leuk vind te krijgen.
Nu zou ik graag wat input willen om te kijken wat er allemaal is en of er nog goede tips zijn.

  • Het mag best een iets stoerder horloge zijn.
  • Budget 1000-2000 euro
  • Stalen band
  • Liefst Quartz voor het gemak

Helaas buiten budget, maar dit lijkt me prachtig

Speedmaster Reduced

Breitling colt chrono

4 likes

Tip: probeer er achter te komen wat zij mooi vindt. Wat heeft ze nu om d’r pols? En doe alsof je een horloge voor jezelf zoekt en vraag speels zo nu en dan of zij hem zou kunnen dragen…

2 likes

GS. Any GS. Want een dame met een GS is bij voorbaat al stoer.

4 likes

Waar doe je een vrouw een plezier mee? Juist. Cartier.

11 likes

Gewoon een Michael Kors van een paar honderd euro.

3 likes

Die twee woorden zijn in combinatie niet toegestaan op het forum. Ik ben genoodzaakt te vlaggen als je deze twee smerige woorden niet verwijdert. :wink: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Haha,

laat dit nu net haar horloge zijn (ongeveer)
watchavenue_michaelkors_michaelkorsladiesbradshawchronographwatchmk6174_1496756347MK6174

Pure horror. :confounded:

:stuck_out_tongue_winking_eye: :wink:

1 like

Mijn advies eigenlijk altijd hetzelfde. Wie het ook betreft. Maak er samen een mooie middag van en laat haar wat uitzoeken. Dat is veel meer waard dan het verras-effect. Zeker als het tegenvalt.

6 likes

Elke keer als ik het woord ‘Cartier’ lees, krijg ik de neiging om -met mijn ogen dicht en met een zeer gevoel in mijn maag- 3-4k aan ééntje uit te geven, en maar proberen te leven met het feit dat je eigenlijk veels te veel heb betaald voor wat je krijgt :sweat_smile:

Wat zijn die dingen cool.

OT; inderdaad, neem je vriendin/vrouw een dagje mee uit, maak er een leuke dag van, en laat haar zelf eentje kiezen :+1:

4 likes

Je maakt een grap zeker. Hoe kun je haar nu vergeten?@Donna

1 like

iets roods :


iets bruins, dikke duiker ( 39mm, ook in andere kleuren) :

wat sjieker :

kruising tussen die Breitling en wat ze nu draagt :

Seiko en Oris, binnen budget, in prima kwalieteit.

4 likes

De laatste keer dat ik vroeg welk horloge ze echt mooi vond, wees ze een rolex aan van bijna €9000. Ik vraag het niet meer.

2 likes

Is niets denigrerends aan. De meeste vrouwen vinden MK horloges mooi.
Z’n vriendin heeft nota bene een MK horloge nu.

Ik denk dat je daar over het algemeen beter mee scoort dan een speedmaster reduced of een breitling colt uit de OP.

Maar fijn dat je het opneemt voor de vrouwen. Wat zouden ze zonder je moeten.

Welkom op het forum trouwens. Leuke eerste post.

1 like

Herkenbaar, die van mij wijst steeds een rosé gouden day-date met groene plaat aan…heel onschuldig natuurlijk :see_no_evil:

2 likes

Mijn wederhelft is aant kijken voor een breitling galactic… mother of pearl

1 like

Horloges zijn voornamelijk een mannending. Dat is de reden dat er weinig vrouwen actief zijn op het forum.
Veel vrouwen kopen (helaas) liever een modehorloge en vinden het wel best.

Heeft niets met bonken testosteron te maken, maar gewoon met hoe het werkt.

Fijn voor je dat jouw vrouw er wel in geïnteresseerd is.
Wellicht kan zij zich hier dan ook aanmelden.
Ik ben benieuwd wat voor merken horloges zij dan draagt.

@Santa_Sangre @Flipperkast @Brolex :clap: :clap: rotdag gehad? Ventileren doet deugd hé…

Ik niet in ieder geval.

2 likes

Haha tjah, mijn vriendin vindt een mk horloge juist wel leuk. Vind ik al duur zat om haar bv met kerst te geven.
Haar kennende wil ze na een paar maanden toch alweer een andere sierraad namelijk…:sweat_smile::rofl:

OT: succes met de zoektocht! Ben benieuwd wat het geworden is straks. Dagje eropuit zou ik zeker aanraden, komt heel precies is mijn mening.