Hoi allemaal. Ik wil graag een klein setje kopen waarmee ik mijn banden op maat kan maken en uitwisselen. Heb zelf slechte ervaringen met horlogeband.com en op bol.com zie ik veel slechte ervaringen. Wat is nou een goed setje voor een mooie prijs?
Heb je 2 linkerhanden of ben je behept met goede motoriek en 20/20 zicht? . Ikzelf ben van 20/20 naar 10/20 gezakt en welke tool dan ook is gewoon hopeloos. Dus goed gereedschap is het halve werk maar het zicht van een adelaar gecombineerd met een microscoopzicht is key.
Ik heb geloof ik iets van Amazon. Niks bijzonders
Kleine schroevedraaiers, Daar moet je niet sparen! Dat die een goede kop hebben! Ander mol je je schroefjes ernee
Je bevindt je op glad ijs.
Basic maar meer dan voldoende:
Kom je al een heel eind mee. Goede toevoeging zou nog een set horloge schroevendraaiers zijn.
Hier hebben ze veel en in alle prijsklassen, komt uit Duitsland maar eenvoudig te bestellen en snel geleverd
Thnx voor de tip. Gelijk een bestelling geplaatst
Dun ijs, en als het breekt dan wacht de boze meneer van HF daaronder op hem, om hem van 5 centen te geven.
Hij kan zomaar in een cartoon belanden…
Het wordt tijd dat we dit soort dingen aan banden leggen.
Een goede schroevendraaier set met evt een kleine aanvulling voor pushpins kom je een heel eind mee.
Amazon
Dit kan niet genoeg benadrukt worden! Ik heb helaas de kop van menigeen bandschroefje beschadigd voor ik deze les leerde.