Horlogeverkoop Noordwijk Huis ter Duin

Klokslag 4 uur mocht de meute naar binnen. En waar ging de meute heen? Juist naar de horloges!. Bij de ingang hadden we al een groot bord gezien de uitspraak van de rechter dat horloges van de merken
Vacheron
Piaget
IWC
Baume & Mercier
Cartier
Jaeger Lecoultre
Montblanc

niet op deze Sales Event mochten worden verkocht.
Echter de horloges kunnen wel worden afgehaald bij Boers Juweliers in Vught.

Voor de sieraden nauwelijks interesse. Als gezegd, bij de horloges liep het storm.
Een succes dus? De praktijk na 3 dagen zal het leren of er een vervolg komt.
Herman

En is Breitling nu wel of niet in de uitverkoop? Zie hem niet in het rijtje staan dat je op noemt.

…of over de ‘niet gewilde/goedlopende modellen’ van de div merken?

Ik persoonlijk ben bijv geintresseerd in IWC,maar mij werd verteld dat de meest gangbare modellen (in mijn geval IWC Aquatimer Chrono-automatic) niet worden aangeboden.

Lijkt mij ook logisch om een goedlopend model niet met 40% korting aan te bieden.

Hoop dat je hier wat duidelijkheid op kan geven,kan ik alsnog morgen…(ben dus niet geweest vandaag)

Overigens lijkt het met deze aktie wel duidelijk dat ook in de horloge-wereld het nodige aan de hand is.Ook gezien de vele modellen die bij de verschillende top-juweliers worden aangeboden.In 2000 ‘bestelde’ ik mijn Rolex GMT II en kon vervolgens 7 maanden wachten,tegenwoordig ligt de totale collectie dubbel in de etalage.

Ik ben vanmorgen ook geinformeerd dat er op 2 nov t/m 12 nov een speciale aktie is bij Boers in Vucht.Gezien jouw info (het evt afhalen van gekochte horloges op de beurs) misschien overbodig.

groeten Tim.

klopt, van 2-12 november kunnen de gereserveerde horloges bij Boers in Vught worden afgehaald