Horlogevirus weer toegeslagen

Hoi,
Na mijn collectie verkocht te hebben i.v.m. het niet meer kunnen dragen van horloges, ben ik weer overstag gegaan en heb van Xavier een horloge gekocht.
Door reuma kon ik op een gegeven moment geen zware klokken meer dragen.
Nu ik deze Guess gekocht heb met een lederen band moet ik zeggen dat het dragen nog steeds na 1 dag omhebben goed te doen is.
Wellicht een teken dat ik mijn hobby weer eens een nieuw leven in blaas maar dan met lichtere klokjes.

Ik ben blij dat ik weer terug ben en kan genieten van mooie horloges en hun trotse eigenaren.

Mvg. Theo

Goed om te lezen! Welkom terug Theo!

Mvg,
Patrick

:}

When the going gets tuff the tuff get going

gewoon overschakelen op een titanium collectie
desnoods een vitrine kopen kun je er ook naar kijken.

Gefeliciteerd met je aanwinst !
Heb het horloge ook mogen aanschouwen bij Xavier, hele mooie stevige klok met een apart glas (tu)

Succes en veel draagplezier!
Pieter.

Mijn beste,

Welkom terug!!
En vooral veel mooie momenten met je nieuwe aanwinst!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

welcome back! en is ook n leuk thema, zoals sommige n duikhorloges of ww2 horloge verzameling hebben, kun je bouwen aan n lichte horloge collectie.

hou je ivm reuma ven de handopwinders en automaatjes buiten de deur?

Misschien zijn de Titanium uitvoeringen wat voor jou?
Welkom terug

gr Ron

Welkom terug! Inderdaad, ik heb inmiddels 2 titanium uitvoeringen (Orca Citizen en een Seiko) en dat is echt zo licht om de pols.

Nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Leuk dat je weer terug bent!

Welkom terug, toch bijna 2 jaar geleden. Hopelijk kun je het nu weer een beetje opbouwen met hele lichte (titanium?) horloges.

vergeet de sistem51 v swatch niet plastic kastje, maar imho n apart uurwerk met slechts 1 schroefje.

Welkom terug!

Welkom terug , mooi dat het nu lukt weer een horloge te dragen . (tu)

Iedereen bedankt voor de tips en tot nu toe gaat het nog steeds goed…al een paar dagen deze klok om en ik heb (nog:)) geen pijn aan mijn pols…
Ik ga zeker de titanium optie bekijken…

bedankt voor jullie reacties… ben blij dat nog steeds dezelfde vriendelijke mensen op het forum zitten.