En we zijn een taxatieforum geworden of zo
Hij is al verschenen op tweedehands.be en met een vraagprijs van ⬠5.985,00 en nee de link zet ik er niet bij, zelf ff zoeken bij gebleken interesse
en een beetje lager in de lijst voor 690⬠met dezelfde fotoās. Tja, je kan altijd proberen??
Horlogevonds?
of zouden dat nog gewoon Belgische franken (moeten) zijn?
Mijn eerste gedachteā¦horloge fondsā¦maar bleek vondst maar dan niet echt gevonden maar gekocht
Vonds! Je hebt een wijnvlek!
Hahahahaha
Vonds van Oosterloo?
Vonds het Vennetje
Iemand heeft topictitel gecorrigeerd. Vast niet Topicstarter, want die zien we na de waardebepaling waarschijnlijk nooit meer terug.
Gezien ik van de rest van de leden enkel hoongelach kan verwachten hoop ik van u meer informatie rond het merk te krijgen.
Is dit een goed merk? Kan je dit horloge wel dragen (het lijkt te zullen breken, zo licht en fragiel is alles). Moet je dit regelmatig onderhouden? Waar kan ik terecht voor een technisch nazicht? En voor een nieuw bandje? Kan ik hiermee in de regen lopen? Hoe stel ik de maanfases in? Waarom mag ik geen aanpassingen doen als de uurwijzers tussen 21 uur en 3 uur staan (volgens de handleiding)?
wees ook voorzichtig met het aanpassen van de maan fases
daarvoor geldt weer een andere tijd waarbij je die niet mag veranderen.
niet na 4 uur geloof ik
( de datum mag je pas veranderen nadat de datum uit zichzelf is veranderd of is veranderd nadat je dit met de tijdwijzer verzet hebt gedaan dan moet je de wijzers eerst ongeveer 6 uurtjes vooruit draaien vervolgens kun je dan de datum veranderen )
Erger gemaakt
Wel ik heb gewoon even google gebruikt en kwam dan zeer snel uit bij die van u.
Ik ben me niet zo bekend met het merk noch de waarde. is swiss, aangepaste(?) Stock binnenwerken eta, pesseux etcā¦
En op doorsnee hoge vraagprijzen voor wat het is. Niet echt mijn ding.
Het kon erger het kon een chinees zijn met een ronkende europese naam. Al is hier natuurlijk niet uit te sluiten dat dit origineel is.
Als u de andere leden hun antwoord niet als hoongelach bekijkt maar er tussen leest dan staat er eigenlijk alle info die u vraagt.
Mvg
Lode
Ps.
Is deze de uwe op 2de hands?
Wat kan er gebeuren als iemand toch de fases verzet tijdens de āverbodenā periodes? Kan de mechaniek stuk gaan?
Ja, dit is de mijne. Ik hoop via deze weg reacties van kenners los te krijgen. Ik vind dit intrigerend.