Volgens mij is het een plak merk van een chinese fabrikant. En het is geen moonphase maar dag/nacht aanduiding.
Sorry, kan je geen goede nieuws geven
Volgens jou…
Louis Erard is een prima zwitsers merk…
Heeft u info over het merk? Ik zie dat u op andere topics toch kennis van horloges toont.
Het is een vraagprijs, je mag alles vragen. Bij een webshop vind ik hetzelfde horloge voor 2225 euro. Horloge heeft een ETA2824 uurwerk. Niet verkeerd maar dan nog zou ik het er niet voor betalen. Lijkt mij persoonlijk een oud dode merknaam die nieuw leven is ingeblazen. Beetje als Spijker met auto’s.
U heeft deze te koop staan en u wilt weten wat een gangbare prijs is, mocht er zich een koper aanbieden? Komt het feitelijk niet daar op neer?
Wat toevallig dat u Louis Erard heet en een horloge met de zelfde naam heeft gevonden.
Op marktplaats staan een paar vouwfietsjes te koop
[edit] Not watch related
Grappig. Ik lach me een deuk…
Bedankt voor uw bijdrage.
Mijn vermoeden wordt stilaan bevestigd dat dit een bijzonder stuk is.
Zie mail van een in Duitsland gevestigde professionele verkoper hieronder:
Ik weet wie hier laatst zal lachen…
Die handelaar. Als je niks inruilt kun je ook korting krijgen.
ongeveer 300 tot 500€ denk ik…
Ik. Ik lach me nu al stuk om je hoopvolle gedoe met dat ding van je. Kan alleen maar beter worden.
Heb je zelf door dat hij 300-500 geeft (waarom een prijsrange noemen als koper? Klopt ook van geen kant?) en je er zelf 650 voor hebt betaald?
Maar fijn dat je vermoeden wordt bevestigd dat het een bijzonder stuk is. Dat is het alleen niet.
Die wil zijn eigen horloges verkopen en biedt de marktwaarde van dit uiterst zeldzame horloge. Jammer dat het geen vintage is anders had ik hem zeker in vintage deal gespot geplaatst
De recenties over dit forum blijken dan toch waar te zijn.
Natuurlijk geeft een opkoper een fractie van de waarde van het horloge, hij moet bij doorverkoop ook een winstmarge hebben.
En 500 euro korting op aankoop van een horloge van 1000 euro, ja hoor, dat wordt overal gegeven.
Met uitzondering van enkelingen wordt hier eigenlijk enkel zwaar uit de nek gebrabbeld. Constructieve commentaar (of informatie tout court) lijkt hier onbestaande.
It takes years to build something, only seconds to destroy it.
Dit horloge werd ooit door een van de vakmensen van Louis Erard met liefde en vakkundigheid in elkaar gezet.
Dat op zich alleen maakt dit horloge uniek en onbetaalbaar.
Het hoeft niet altijd een Rolex of Audemars Piguet te zijn.
waar waar ??
Is er een recentie forum over fora.
Wil ik ook lezen.
En lid van worden.
Ben het helemaal eens met de topic starter, wat makkelijk om iemand zo af te zeiken …
Helaas sla ik niks uit mijn nek:
Zie bijlage van de fora waar jullie besproken worden.
Ik kan dit alleen beamen, tot mijn grote spijt.