Horlogevondst: wat is dit?

das bijna 1 miljard???

1 like

Gdvrdmm, wie heeft de sarcasme kraan laten openstaan, ging hier bijna op mijn bek.

@Forrestx

2 likes

Misschien is het niet leuk, maar ik denk bij zulke horloges gelijk: “Plakmerk, made in China”, maar nou heb ik absoluut niks met dit soort ‘creaties’.

Bijna niet te geloven hù? Mijn mond viel ook open in eerste instantie 

1 like

Ik geloof dat die 900.000 wat sarcastisch bedoeld was :wink:.

Maar jullie hebben een punt. Ik vind het mooi en de retoriek hierboven mbt het merk uit de pen van Forestx (al is het fantasie) vind ik geweldig!

Hierbij zou ik graag afronden met de eindnoot dat ik mijn zogenaamde ‘tekoopstelling’ heb geannuleerd gezien van die kant toch geen echte informatie geleverd wordt (integendeel zijn de kandidaat-kopers meestal erg vaag over de beweegredenen voor aankoop).

Mijn impulsieve aankoop (ondanks enkele vluchtige opzoekingen voorafgaand aan de minuut van aankoop met dank aan Google) zal hier vrede mee moeten nemen.

Hartelijke dank voor al jullie bijdragen (op dit punt zijn jullie werkelijk ‘king’, bijna ogenblikkelijk kreeg ik hier reactie op dit topic).

Ik zal dit forum toch nu en dan bekijken (wie weet begin ik vanaf nu een collectie).

1 like

Nog een laatste tip:
CATAWIKI!

:wink:

En zet er dan vooral bij dat het dus eigenlijk meer Zwitser is dan Rolex en Tissot, zoals door @LouisErard beschreven, dan haal je de 900.000.000 misschien ook nog wel, op Catawiki slikken ze alles wat je ze voorschotelt!

Ik ken wel een Louis Gerard maar die is CV-monteur bij Van Dam installatietechniek.

10 likes

It’s a small world after all :grin:

broer van Robert Gerard al hier??

:confounded:

6 likes

Uit Rijssen ?

2 likes

yup, en hij woont op Texel dus de rijskostenvergoeding is niet voldoende

1 like

Ik vind dit wel een gezellige discussie. En ik waardeer het dat je ondanks je kritische houding en het gebrek aan kennis op dit forum, toch vertrouwen houdt en om meer informatie vraagt. De aanhouder wint. Als je maar lang genoeg doorvraagt, krijg je op een gegeven moment ‘vanzelf’ het antwoord dat je wil horen. Alle andere antwoorden komen natuurlijk voort uit het absolute gebrek aan kennis bij de forumleden hier. Jij hebt een buitenkansje gespot, stom dat men dat hier niet wil inzien!

Houd je ons een beetje op de hoogte van de verkoopperikelen?

<edit: hé, 20 berichten gemist! Ik ga even lezen.>

4 likes

Nu al topic van het jaar. Voor teveel een onzinklokkie kopen en dan uitleggen waarom de rest van de wereld gek is.

4 likes

Misschien dat het merk Louis Erard het daarom niet gered heeft. Sinds je alles snel met Google bij elkaar researcht, val je als overprijsd merk al gauw door de mand.
(hoewel)

2 likes

Misschien redden ze het wel met @LouisErard als nieuwe accountmanager?