Horlogevrije dag

:man_shrugging:

Angsthazen allemaal.

Neem een Invicta.
Dan heb je nergens last van.
Die stelen ze echt niet.

1 like

Tenzij iemand het aanziet voor een Rolex

Gewoon deze dragen

4 likes

Ik denk dat het ergste niet het feit is, dat je horloge weg is, maar dat je een baksteen in je nek heb gekregen twee tellen voor ze het horloge van je pols afritselen.

4 likes

Dan beroven ze je omdat ze je nep Rolex voor een echte aanzienā€¦

Gewoon een simpele Casio bij concerten al ga ik daar al jaren niet meer naar toe.

1 like

De horloge dief die een tudor aan ziet voor een rolex, weet niet waar hij mee bezig is. Dit is alleen een ā€˜angstā€™ voor tudor dragers, die er een kopen omdat het op een rolex lijkt.

Elke tudor drager die een tudor koopt omdat het een tudor is, die maakt zich hier echt niet druk om.

2 likes

Vandaag uitgeslapen, beetje huishouden gedaan, 70 km gefietst in moordende zon en windkracht 4 a 5 (op een echte/analoge fiets, deze disclaimer doe ik er maar even bij), uurtje balkon met namiddag-zon, happie eten, uurtje BBC (kookprogramma, ze zenden immers niks anders meer uit daar) - nee, vandaag geen behoefte gehad aan een horloge. Weet niet eens uit mijn hoofd wat ik klaargelegd heb voor morgen. :peace_symbol: :slightly_smiling_face:

Mijn auto gaat zo vaak stuk - nu inmiddels buiten garantie - dat ik me geen zorgen hoef te maken ooit nog een Rolex te bezitten. :grin:

5 likes

Wensink Winkel Almere, daar geven ze bij hun occasions een onderhoudscontract van 3 jaar. Alles inclusief, onderhoud, reparaties, pechhulp, 3 jaar onbezorgd rijden.

Ze verkopen er wel enkel merken van het trio duitse bolides, jonger dan 5 jaar. Dus het kost wat, maar dan heb je ook wat.

Spreid de kosten, dan heb je zo die rolie om je pols glinsteren.

Of KIA rijden, 7 jaar garantie, maar ja.

2 likes

Ah je behoort, net als ik, tot het uitstervende ras dat nog op een fiets zonder motortje rijd :wink::slightly_smiling_face:

2 likes

Horloge vrije dagen ken ik niet. Voetbalwedstrijden, festivals of een concert kan allemaal gewoon in NL met. Was vandaag in een stadion met een Timex, maar de vorige keer met een Tudor. Ziet niemand. Niemand let erop, alleen horloge gekkies zoals wij :crazy_face:

1 like

Van Duitse autoā€™s weet je van tevoren dat ze stuk gaan, ik ook uit ervaring. Van mijn Japanse dakloze(n) autoā€™tje had ik dat niet verwacht. Never mind, ik dok wel weer. Recente kosten - de helft van een leuke 1601, of van een hele 1601 in 2017.

1 like

Zat iemand voor me nabij de Shell bij Pernis, met een mega-visuitrusting in de fietstassen. Ik hield hem echt niet bij op mijn Pinarello (ook vol tegenwind) en moest hem heuvelop ruimschoots laten gaan. Uiteraard weer met zoā€™n zwarte baksteen op zijn bagagedrager. :unamused:

1 like

Weer zoā€™n illegaal opgevoerd kreng.

Die moet ik onthouden! :brick::joy:

1 like

Heb jij die allemaal gedragen in dat weekend? Held. :grin::+1:

Hallo :wave:

Uit de zestiger jaren nog hĆØ . Onbevreesd en ijzersterkā€¦
:joy::joy:

2 likes

Ik zou thuis blijven. Deur op slot, alle wachtwoorden wijzigen en je verzekeringspolissen checken.
En vanavond nieuwe cilinders in je sloten en cameraā€™s rondom.

4 likes

Gewoon lekker een goedkope(re) dragen. Naakt is geen optie!

2 likes

Ga je mond wassen met zeepā€¦

1 like

Ik ook, kun je al zien aan mijn profiel naam :wink:

1 like