Horlogevrije dag

Nee :grin:

5 likes

Check this guy. Krijgt letterlijk ALLE sloten open.

Wat heeft dit in hemelsnaam met een horlogevrije dag te maken? :laughing:

:rofl:

Ik zwem ook maar een beetje met de stroom mee, maar zit nu wel in het Kustwacht-stadium. :upside_down_face:

1 like

Ik zeg altijd 'Doet u mij de grootste maar :grin:

1 like

Ja die daar :point_right: ja 
 dank u

1 like

Maar zo ben ik helemaal niet hoor. Bij de patat (friet, frites, pommes frites) boer bestel ik altijd een zgn Kaboutertje het kleinste frietje dat ie verkoopt, ja echt :grin:

On topic: Ik doe nooit m’n horloge af, behalve als ik de datum moet stellen of even scherp op het atoom zetten.

1 like

Wat een mooie! Wat is het?

Serica 4512, een Frans microbrand met een heel eigen gezicht. Maken erg mooie horloges. Hier zie je het horloge op verschillende nato’s.

1 like

Nee man, met mijn betaalbare maar oh zo fijne Squale vorige week nog naar Bruce, in de Arena en vandaag ook lekker weer met korte mouwtjes door de stad en no worries. :relaxed: ‘Horlogevrije dagen’ daar doe ik echt niet aan.
Oh en ik fiets ook gewoon op eigen kracht. :grin:

3 likes

Mijn hemel, dat doet me denken aan een legendarisch topic wat helaas niet meer onder ons blijkt te zijn, slechts een reactie hierop is nog te vinden.

1 like

Ik ben ook niet bang dat ie gestolen wordt, ik hou gewoon niet van dat geprop, gezweet en gebeuk bij een concert als het om mijn horloge gaat :sweat_smile: Ben er gewoon zuinig/netjes mee.

Al zou ik een Rolex van 20k hebben, zou ik 'm nog gewoon dragen op een random dag in Amsterdam.

1 like

ik dacht eerst bij mezelf: ‘wat een broekschijtert, zeg’
maar eerlijk gezegd, laatst ging ik naar een subtropisch zwembad en ben thuis vertrokken zonder horloge en trouwring om :sweat_smile: verstand komt met de jaren zeker?

En dat was gezellig

Maar de grote vraag is natuurlijk (naast Wie verraadde Anne Frank en Who killed JFK) : wat droeg topicstarter @Ruub11 gisteravond voor een horloge :thinking:

6 likes

Vast.

Maar ik niet.

1 like

Momenteel genieten we met vrienden van een weekend Berlijn. Bij stedentrips, concerten etc. gaat trouw deze G-Shock om de pols.

2 likes

Nooit zonder horloge op pad.
En ik draag gewoon waar ik zin in heb. Er zijn wel uitzonderingen, bijvoorbeeld geen plexiglas bij het klussen of op het strand.

2 likes

Precies deze draag ik ook naar een concert, zijn dan ook geen rustige concerten. Wissel het af met deze

Of deze.

3 likes

Pure godslastering!!! :grin:

Ik heb een ranking in horloges, hoe viezer, vuiler, gevaarlijker het wordt hoe meer we afzakken richting de SKX en dan de G-shock. Je moet echt al je best doen om een SKX (of andere seiko beater) kapot te krijgen en een G-Shock lukt je niet :cowboy_hat_face:

Maar eigenlijk is elke toolwatch gemaakt om ertegen te kunnen, de dress watch zou ik wel thuislaten.