Horlogevrije dag

Koop een goedkope shitter, skx of promaster. Die zijn prima voor dit soort dingetjes

1 like

Mijn Casio GW-5000U altijd om :muscle::muscle:

2 likes

Zonder horloge voelt naakt maar zonder trouwring? Dat nooit!

Hoe krasvast is het glas van een G Shock trouwens?

Het is geen saffier, maar doordat de bezel wat hoger zit heb ik na al die jaren (10jaar) nog niets van krassen op het glas. Dus ik ben best wel tevreden van seiko zijn “hardlex”.
En ik draag die voor te zwemmen, strand, tuin, etc en veel alledaags ook.

1 like

Mechanische horloges durf ik niet, ik sta als fotograaf nogal eens tegen die belachelijke speakers aan, ben dan bang voor magnetische ellende… Weet niet of deze angst gegrond is maar neem het zekere voor het onzekere.

2 likes

Ik zou eerder voor mijn oren vrezen dan mijn mechanische horloge. Zover komen die magnetische velden van luidsprekers ook weer niet.
Mocht ie gemagnetiseerd raken dan gaat ie flink voor lopen maar je kunt m makkelijk weer demagnetiseren met een simpel apparaat van b.v. Amazon.

Gehoorbeschadiging is meestal onomkeerbaar en in het ergste geval krijg te tinitus…

1 like

Ik loop liever zonder broek rond, dan zonder horloge!
In de coronaperiode ook ongeveer non-stop in overleggen gezeten met (boven de tafel) overhemd en (onder de tafel) alleen m’n onderbroek. Kan prima. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

:slightly_smiling_face: Oren zijn natuurlijk beschermd door op maat gemaakte Alpine-pluggen heaa…

1 like

Interessante bladvorm. Wat is dat voor een plant?

1 like

Dat is Sativa, staat hier in de kruidentuin. Is familie van de brandnetel. Je kunt er dus ook kruidenthee van maken.

2 likes

Klinkt interessant, kan je het ook roken toevallig?

1 like

Tja, dat kan met iedere gedroogde plant he? Zoals de bladen van de tabak plant bijv. Dit groeit overigens alleen op zeer schrale grond, dat houdt niet van natte voetjes.

2 likes

Ik kom er altijd achter dat ik een horlogevrije dag had moeten hebben op dagen dat ik in blinde woede de tuin in duik om een weg door het oerwoud te hakken en ik mezelf weer vervloek als ik constateer dat ik in de blubber het zoveelste suede bandje heb vernaggeld. Dat was een lange zin. Ook in woede geschreven.

1 like

Ik normaal ook niet hoor maar ben fel vermagerd en de ring is al een paar keer uitgevallen met bv handen wassen dus had wat bang deze te verliezen in de wildwaterbaan oid :sweat_smile:

:rofl: :rofl: :rofl:

“God Tier Watch”

1 like

UPDATE NA 15 DAGEN

Aangezien de topicstarter @Ruub11 na 2 volle weken, nog steeds niks van zich heeft laten horen wat hij die bewuste avond nou ging doen en zelfs niet om welk horloge het nou ging, kunnen we wel aannemen dat deze dappere strijder het toch in zijn hoofd heeft gehaald om een horloge te dragen naar de Paradiso.
:pray:t4:

:facepunch:t4: RESPECT

Ik hoop dat je het concert nog hebt meegemaakt :disappointed:

9 likes

:candle::pray:t2:

1 like

Heb het concert zeker meegemaakt en the Chats waren geweldig.
Mijn Tudor is thuis gebleven en siert weer om mijn pols.

3 likes