Horlogewinkel

Beste lezers,

Mijn vriend is bijna jarig en graag wil ik hem als verassing een horloge (+/- 1000,-) laten uitzoeken, het liefst in een winkel. Nu kom ik op internet eigenlijk alleen winkels tegen met standaard horloges tot ongeveer 300,- of winkels die nauwelijks horloges onder de 5000,- verkopen.

Kan iemand een paar winkels in Nederland aanraden waar ze een breed assortiment hebben met horloges tussen 500 en 2000 euro? Ik weet dat hij het merk Maurice lacroix mooi vind.

Vriendelijke groet!

2 likes

Je zou eens bij de Bijenkorf kunnen kijken daar hebben ze verschillende merken van de Swatchgroup. Zoals Tissot en Certina en Hamilton, Van deze merken zijn voldoende modellen in de door jou genoemde prijscategorie.
Nadeel alleen is dat er niet over de prijs onderhandeld kan worden.

2 likes

V Baal nijmegen
Oris boutique Amsterda…
P van Zeeland Velp.

1 like

Echwel. Ik heb ooit keurig korting op een Oris gekregen bij een Bijenkorf.

Waar woon je trouwens @goudsbloem ? Helpt wat gerichter te antwoorden.

Je zou ook de Seiko Boutique kunnen proberen, zitten hele leuke horloges tussen. En anders elke willekeurige juwelier met Tissot, Hamilton en Certina oid

1 like

Maar bij de Swatchgroup shop in shop formule in de Bijenkorf gaat dat volgens mij niet lukken.

Aha!

1 like

Dankjewel voor je reactie!

Ik woon in het centrum van Amsterdam maar ook 1x per week in de buurt van Arnhem. Dus in de buurt daarvan zou goed uitkomen :wink:

1 like

Dan zou ik zeker bij de Seiko Boutique kijken

1 like

Maurice Lacroix Dealer in het noorden:

Wellicht een dagje vrij pakken en de trein naar Roermond nemen. Het designer outlet heeft veel horloge winkels waar ook ea in je prijsklasse ligt. Als je er meteen in de ochtend bent is het goed te doen en kun je middag in het centrum van Roermond doorbrengen. Zeker de moeite waard. Nooit in het weekend gaan dan kun je over de koppen van duitsers lopen. Als je pech hebt mag je in de rij aansluiten om al eens een winkel binnen te kunnen gaan.

1 like

Bouwman juwelier Culemborg. Top zaak .

1 like

Punte in Arnhem.

Hier ook prima ervaringen met Van Baal in Nijmegen, Bouman in Culemborg en Paul van Zeeland in Velp. Goede juweliers met grote keuze aan horloges. Succes! :+1::slightly_smiling_face:

Oris is een erg mooi Zwitsers merk en heeft een eigen winkel in Amsterdam.

Bijna goed, het is Bouman. Overigens ook hier online [klik]
Die heeft óók Maurice LaCroix.

Gassan heeft ook wel wat.

Was afgelopen Maandag in Roermond Outleten effectief veel aanbod (met veel korting) van verschillende merken.

Punte in Utrecht, heel breed assortiment.