Ja klopt maar is 15 min van maastricht
Op papier wel, in het echt doe je er wel wat langer over, maar het is geen wereldafstand. Fysiek dan. Tussen de oren is het zo mogelijk nog erger dan Amsterdam-Rotterdam.
Bulang zit niet in een winkelgebied, maar in het oude CBS-gebouw. Je kunt daar, zoals je al aangeeft, niet even naar binnen lopen om wat op je gemak te bekijken in een vitrine. Waar je belangstelling voor hebt halen ze uit de kluis en kun je bekijken (overigens in een prima sfeer). Lijkt me niet waar OP om vroeg in de post. Maar, nooit geschoten altijd mis.
Voor het wat goedkopere segment is Vaesen ook nog een goede optie.
Hadden vroeger ook het duurdere segment waaronder GS, Omega, Cartier etc. dus de ervaring aldaar is erg goed.
Helaas zijn ze deze kwijt geraakt door de trend rondom eigen boutiques of zeer beperkte AD locaties… Zoals zoveel. Maar enfin, mooie zaak.
De Shop Manager (of eigenaar, geen idee) heeft in de kelder van de juwelier in Heerlen nog een uitgebreide Cartier verzameling incl zeldzame documentatie. Deze is helaas niet toegankelijk voor klanten. Maar het is een echte liefhebber.
Maastrichter Brugstraat 9, 6211 ES Maastricht, Nederland
Die zit daar al 10 jaar niet meer.
Als je snel bent…
En dan komen er nog duurdere-horloges zaken in de Maastrichter Brugstraat en Achter Het Vleeshuis.
Of dit allemaal leuk is…. Al die dure zaken in Maastricht… ![]()
Broquante en Scorpione zijn/waren nog echte liefhebbers.
Binnenkort is het lijstje je zo:
Centrum west fysieke winkels:
Steiner
Filipucci
Omega boutique
Schaap en citroen
M25 watches
Helleven juweliers
Goudwisselkantoor
Brocantique
Exclusive Chrono
Loonstra.
Centrum oost fysieke winkels:
Leon Martens
Rolex boutique
Juwelier burger.
allemaal dicht bij elkaar gelegen
20min rijden van maastricht.
Bulang and Sons in Heerlen maar alleen op afspraak.
… Heb een like gegeven maar dit is toch gewoon Wyck?
Nog nooit van centrum oost gehoord 
.
Laat me een beetje denken aan ‘station Brightlands’.
https://www.treinreiziger.nl/station-maastricht-randwyck-krijgt-engelse-merknaam-brightlands/
Ja inderdaad Wyck. Ofwel centrum oost.
Oost en west van de Maas.
Ik wil alle centrum wijken wel bij naam noemen maar dat weten nog heel veel mensen niet waar ze moeten zijn.
Station Brightlands is iets van 2 maanden. Dat is voor mij gewoon station randwyck. En geen centrum
Je hebt gelijk hoor, maar de chauvinist in mij komt naar boven.
Met een beetje geluk is de inventaris reeds verkocht.
Die zit nu nog in Sittard, maar enkel op afspraak.
@remco hier kom je praktisch langs. Is 10 minuten omrijden op de terugweg ![]()
Ik heb even een paar reacties verwijderd.
Let even op horlogevrienden, dit is géén reviewtopic en dat gaat het ook niet worden. Heb je (negatieve) ervaringen met een winkeltje die je toch heel erg graag van je af wil schrijven, stuur TS dan even een privébericht.
Dank voor het begrip! ![]()
PS Feedback op deze mededeling mag ook via PB. Hier(onder) worden ze verwijderd. Dan houden we 't hier een beetje on-topic.
Oh, wat erg!
Wij hebben daar destijds onze trouwringen gekocht.
Laatst erg prettig gesprek gehad en wat dingen gepast in de Omega boutique. Manager (?) daar ook duidelijk liefhebber. Droeg een mooie Patek die ik even mocht bekijken.
Als ik of m’n vriendin nog eens Omega gaan kopen, gaan we zeker daar langs.
Exclusive Chrono zal tegen die tijd ook wel open zijn ![]()
Iedereen bedankt voor de tips. Brocantique ga ik zeker bezoeken. En de gene aan de oost kant moet ik even kijken of ik dat ga redden qua tijd.
Sittard sla ik wel over.
Zeker!
@Remco4 mocht je hier langsgaan, doe Huub en Jean de groeten van me.
Ga ik zeker doen.