Horlogezaak in Maastricht

Hoi allemaal,

Het toeval wil dat ik deze week in Zuid-Limburg ben in de omgeving van Maastricht. Weet iemand een leuke (lees: dure) horlogezaak in Maastricht? Het liefst in het centrum. Alvast bedankt!

Hoi, Steiner schijnt wel een ok winkel te hebben.

Juwelier Burger, Fillipuci, Willy Vossen, Steiner en natuurlijk Leon Martens. Genoeg keus zou ik zo zeggen

3 likes

Steiner is wel duur :joy:

1 like

Nou dat komt goed uit!:wink:

ik zou vragen naar een horlogezaak waar ze mooie horloges verkopen…

3 likes

Genoeg leuks hier! :heart_eyes:

2 likes

Ha hier krijg je wel een paar reacties op :smile:

Duur als in ik kan me geld niet kwijt waar betaal ik meer dan elders alstublieft?

Of duur als in Voutilainen/Philippe Dufour/Roger Smith duur waar je als je een beetje zeurt een schamele Rolex Submariner bij krijgt?

Maar ik vermoed dat je je hier wel vermaakt:
Leon Martens
Juwelier Burger
Brocantique
Scorpione
Steiner

1 like

Ik zou Jos Naebers ook niet overslaan; mooie kortingen op de laatste restjes van de collectie!

Die bestaat niet meer. Winkel in de Maastrichter Brugstraat staat iig leeg. Las laatst dat er een Schaap en Citroen in komt!

Ben al een tijdje niet meer in het centrum geweest merk ik :grin::grin:.
Heb inderdaad ook ergens gelezen dat daar een vestiging van schaap en citroen zou komen. Ik ben er in ieder geval niet rouwig om dat ie weg is, Vossen had een verschrikkelijke aftersales.:-1:. Ik ging er in ieder geval niet meer naar toe.

Juwelier Burger.
Laast op zondag terwijl ze gesloten waren toch per mail uitstekend geholpen

Leon Martens is echt een aanrader.

Willy vossen zit er nog gewoon, schaap en Citroen komt pas later dit jaar.
Dus… sla je slag!

Okay, dan waren ze laatst gewoon op een heel vreemd tijdstip gesloten. Binnenkort een horloge ophalen van service bij Naebers dus dan loop ik er weer eens langs; dankje!