Zo moeilijk is het niet, toch? Ik stem alsnog voor de Dumont, dan maar in staal.
Deze is er in small en large. Waarbij large nog steeds vrij subtiel is.
Large:
Zo moeilijk is het niet, toch? Ik stem alsnog voor de Dumont, dan maar in staal.
Deze is er in small en large. Waarbij large nog steeds vrij subtiel is.
Large:
Voor mij is de rode draad door je collectie dat het stuk voor stuk “ iconische” stukken zijn. ook alweer zo’n woord dat je hier op het forum niet mag gebruiken volgens sommige leden Ik zou dus ook zeker in dat straatje blijven.
Mijn suggesties:
De Reverso Tribute Small seconds in blauw of rood (Ik zou de duo-face links laten liggen, die is te dik)
Mee in de Choo! Choo! Hype train
en kiezen voor een Day Date
Heel iets anders. Echt een stapje omhoog met de VC Patrimony:
Alle suggesties zijn welkom.
Polestar zat ik naar te kijken…
Hier kan ik een grapje op maken wat een GMT opleverde maar dat schijnt niet netjes te zijn.
Speedmaster weg , dat kan natuurlijk niet maar de JLC heel erg dun Is wel retegaaf
Precies!
Dit zie ik jou wel dragen. Erg gaaf.
Die cijfers trek ik maar matig. De PanoMaticLunar kan ik trouwens wel erg waarderen.
3 super suggesties!!
De VC is voor mijn gevoel over een jaar of 10 van toepassing.
Is ook echt een dilemma, dat was mijn eerste echte horloge. Wat vooral betekend dat hij duur is.
42mm volgens mij…
Ach ja idd klopt.
Explorer II houden! Die past mooi bij je overige Rolexen!
De Speedmaster verkopen…want als je hem hebt…en draagt hem weinig…ga je hem toch later niet meer dragen.
Iwc ook verkopen…je hebt gezien je collectie meer met duik/tool watches…en niet met Fliegers.
Wat bijleggen en de Kermit of Hulk kopen met wat opleg
SUCCES!
Oh ik moet zeggen die vind ik serieus schitterend! Maar vraag me af of ik dit dan wel ineens zou gaan dragen.
Oh nog een bonussuggestie:
Ja, Ja, de Speedmaster DSOTM.
Gewoon voor de originele gaan, zoooo gaaf!
En qua maat heel erg goed te doen.
Toch @Bauhaus
44mm dial en 16mm hoog
Die Diameter zegt lang niet alles.
De DSOTM draagt hetzelfde als een Speedy Pro. Is mijn ervaring.
Die 16mm komt voornamelijk door het domed saffier aan de achterkant.
Door het materiaal en de kleur draagt de DSOTM vederlicht en redelijk compact.
Ik weet zeker dat jij die makkelijk kan hebben.
Kwijl