Nee helemaal eens! Alleen als je de moeite doet om een deel van je tekst in een vreemde taal neer te zetten vind ik dat wat meer “niet kunnen” dan wanneer je in je moerstaal een foutje maakt.
Je hoeft het niet in het Engels te doen…
Haha are we going to talk about language related BS all day? Of gaan we het over horloges hebben
Ai, no spang, swa!
Het is ook een kwestie van tijd voor Ben Clymer bij je voor de deur staat. Keep practicing. #talkingwatches.
Hodinkee +1
Ik zie hem al de introductie doen. Today we are with RLC from the Dutch Watch Forum a true watch enthusiast with a distinctive view on watches
Nee…
Distinctive betekent kenmerkend. Als het gaat om horlogekeuzes rij jij 119 km/u op de rechterbaan. .
Dus
Ik denk dat hij disgusting bedoelt.
Je hebt het hier wel over de kroonprins van het horlogeforum. Hij is misschien geen Annie uut de bochte https://youtu.be/oiPa7fX0XjM, maar zo beroerd is het nou ook weer niet gesteld met zijn collectie.
Legend
Zelfbenoemd telt niet. Alleen een hogere macht kan je kronen.
Precies. En ik nomineer je niet.
Wie ik wel nomineer?
Nou die zie ik november, maar vooral die van oktober ️
Begint nu wel echt afzeiken te worden denk ik.
Ik vind het een mooie collectie. Alle horloges zijn klassiekers. Wellicht komt er op termijn nog wat extra geks bij.
Het betekent ook onderscheidend of karakteristiek. Dan klopt de zin op zich wel weer…
Maar verder is dit meer iets voor het taalnazitopic denk ik…
Onferscheidend of karakteristiek, het wordt er niet anders van.
#stophetpesten
Plot twist: Jullie zijn gewoon zelf onzeker
Da’s een kwestie van smaak en dat is lastig twisten… .
Overigens is 119 op de rechterbaan ook best spannend omdat de meesten daar niet harder gaan dan 110…
Zeker niet. Maar hij spreek over een view, en dat is er een met oogkleppen voor.