Horologisch dilemma: Explorer vs Superocean II + MM300

Pelagos is minder flashy meer toolwatch. Titanium. Mijns inziens een heel ander horloge. Build for a purpose. Tevens leek het mij een mooie upgrade tov de Seiko Marine Master 300

Tijd aflezen?

1 like

Veel kijkplezier :wink::+1:

komt vast uit de insta slang generator

2 likes

Video bevestigt wat ik al vond.
7:32 “…view these two watches not as competitors but as the same watch from alternate time lines.”

1 like

Die twee die je wilt omruilen hebben karakter, die Rollie is in verhouding saai.

1 like

Nee, dat was de Explorer. Wel een beetje opletten.

9 likes

Ik hoop dat een generator wel weet dat de verleden tijd “built” is.

Een echte toolwatch noem ik de Pelagos niet en een titanium horloge past ook niet bij bij iemand die een hartaanval gaat krijgen van een paar krasjes.

Ik vind hem wel cool en ben een fan van de sluiting:

5 likes

Kan mij herinneren dat jij een natuurlijke afkeer heb tegen de matte wijzerplaat? Heb deze blauwe en de zwarte wel eens gepast, maar het is echt mat mat mat, wat in mijn ogen gelijk staat aan saai saai saai. Net als de witgouden Submariner.

3 likes

Ik denk dat je mij door de war haalt met een ander. Nee, je hebt het fucking mis. Ik vind de Pelagos wel leuk.

Ik heb het wel eens over de Clown gezegd, ik snap niet dat iemand de matte plaat kiest als er ook sunburst is.

4 likes

In de war of door elkaar Han :wink:

1 like

Ah, een contaminatie! Ik heb hem aangepast.

Bedankt hè. Dankzij jou word ik prompt onheus bejegend.

1 like

Gewoon voor die Explorer gaan !
Je zegt het eigenlijk zelf al

Vraagje zonder enige vorm van sarcasme!
Waarom altijd die Engelse teksten!
Ik zie daar het nut niet echt van in.

Ook een beetje denigrerend tov je eigen Nederlandse taal!

Maar doe vooral waar je zelf zin in hebt!

4 likes

Niemand

6 likes

Kan nou ook niet echt zeggen dat het me stoort. Live and let live :+1:t2::grin:

4 likes

En zelfs al mocht het je storen, zolang iemand zich houdt aan de forumregels, freedom of speech. :v:

3 likes

Zeker. Het staat alleen nogal lullig als er dan elke keer weer taalfouten in staan…

1 like

Alleen Nederlands is ook geen garantie op foutloos taalgebruik.

2 likes