Horologisch dilemma: Explorer vs Superocean II + MM300

Thanks! Ik ben heel erg benieuwd :yum:

1 like

Vind het een iets plompere en minder mooi horloge dan de sub. Heb ze beide gepast, en voor mij is de sub 100% winnaar.Denk dat deze ook te dicht op je Tudor Black bay zit. Ben benieuwd hoe lang ie blijft.

Zou wel eens een gekke keuze willen zien. Dat je de Breitling gaat houden is mooi, anders had je alleen nog zwarte Rolex of Rolex-B divers?

Nooit zin om eens je Tudor BB in te wisselen voor een BB gmt? Of chrono? Iets met een kleurtje of een ander design? Inmiddels heb je de divers wel genoeg gehad zou ik denken.

Grand Seiko?
Zwarte DJ of OP?

3 likes

Tudor GMT wellicht ooit als het prijzencircus afgelopen is. Ik hou gewoon van duik horloges kan het niet helpen. Vind de Pelagos en de Seamaster in het blauw te blauw, daar ga ik mij aan storen.

2 likes

Mooie aanwinst, blijf dit een erg leuk horloge vinden. Met name ook deze ‘two-liner’.
Alvast veel voorpret!

1 like

Dat ben ik met je eens. Beide geen mooie kleur blauw. Die pelagos al helemaal…

1 like

Netjes. Die lume is gigantisch :+1: een BB GMT had ook niet misstaan. Beetje variatie in de doos is alleen maar mooi :sheep: #thatswhatshesaid

5 likes

Mooie aanwinst zeker op titanium band.
:v:️

2 likes

En uiteindelijk weer de Rolex Explorer I 39mm 214270 MKII. Weer een beetje naar toe groeien met als tussenstop deze Pelagos :blush:

Gefeliciteerd, leuk klokje :wink:

1 like

Thanks allemaal :sunglasses::+1:

Ben benieuwd naar je NA

1 like

NA Topic?

Ja

Die gaat er zeker komen :sunglasses::+1:

1 like

Verassende keuze. Het idee was toch dat je een Explorer terug in je collectie wilde? :thinking:

Ja tzt wel, maar omdat op korte termijn te verwezenlijke zou ik de Seiko Marine Master 300 en de Breitling Superocean II 42 moeten verkopen. Met name de Breitling Superocean II vind ik nog echt fantastisch en ben daar er nog niet aan toe om die weg te doen. Seiko ben ik de klik mee kwijt geraakt. Kreeg te weinig draagtijd tussen het andere geweld. En toen kwam de Tudor Pelagos 25500tn Two liner op mijn pad…:yum:

En je was Zo content met de Seiko?.

Klopt waanzinnig horloge, maar beetje ontgroeid (niet verkeerd of arrogant bedoeld). Kreeg weinig draagtijd vergeleken met de andere horloges in de collectie. En toen kwam de Pelagos op mijn pad…
De Marine Master 300 zou wel het eerste horloge kunnen gaan worden waar ik spijt van zou kunnen krijgen dat ik die verkocht heb. Als het er een kan worden dan is het deze.

1 like

Helder. Top

Je hebt toch al een Submariner in je bezit? Dan begrijp ik er helemaal niets van om de Pelagos er bij te nemen.
Niettemin veel plezier ermee.