Horologisch dilemma: Explorer vs Superocean II + MM300

Kun je a.u.b. uitgebreider reageren? Mijn reactie was (deels) serieus bedoeld. Aan “zucht” heb ik niets natuurlijk. Ik ben benieuwd naar je kijk op mijn uiteenzetting.

Ik vond hem eigenlijk wel treffend en volledig verwoord, meneer schaap :wink:

Edit: jullie profielfotos lijken op elkaar dus in mijn ogen zijn jullie broers

2 likes

Het komt op mij eerder over alsof je de spot met mij drijft naar aanleiding van koeien uit een oude sloot…
Ik heb niks met het met UN. Way above my league en het spreekt mij op geen enkele manier aan.

Ik begrijp gewoon niet waarom je jezelf een wolf noemt als je je als schaap gedraagt? Je keuzes op horloge gebied zijn voorspelbaarder dan regen in een onweersbui. No offence, ik ben simpelweg nieuwsgierig.

2 likes

Ik ga ff chips halen, ga vooral door heren

Kun je voor mij wat suikerpinda’s meenemen en dat groene kussentje voor m’n rug.

1 like

Je bent uit op sensatie en ik ga er helaas voor jou niet verder in mee. Prettige dag verder. :+1:

1 like

Kom op man Ralph, doe eens niet zo kinderachtig. Het is zondag, iedereen hangt languit op de bank. Ga er ff lekker met gestrekt been in.

10 likes

Nope :nerd_face:

2 likes

Denk dat dat wel meevalt gezien het gebalanceerd commentaar.

Zoniet, heb ik wellicht een link voor je met een goede start.

Alle gekheid op een stokje. Ieder bepaalt voor zich wat en hoe. Ik heb ook tijden gehad met maar 1 of 2 horloges. Wel bewuste keuzes.

Met aan met groei je of zoek je bepaalde horloges. Ik heb ook nog wensen. Is dat uitgebalanceerd? Soms wel en soms niet.
vooraf opgemaakte tekst met 4 spaties laten inspringen
Nou hier de link met min of meer dezelfde vraag, hoeveel en welke… :v::beers:

https://le-monde-edmond.com/collector-series-part-ii-how-many-vintage-watches-make-up-ideal-collection/

Zoiets?

7 likes

Neh, ik ben niet echt een schaap. Zie mezelf meer als een… eh… mandingo?

Exactly what he said :point_up:

2 likes

4 likes

Breitling houden! Prachtig horloge vind ik dat! Die rolex vind ik ontzettend saai, maar dat is persoonlijk. Ik vind die Breitling veel onderscheidender en niet veel te zien in publiek.

Dit is de eerste keer dat ik haar met twee ballen in haar hand zie en een in der mond. :sweat_smile:

1 like

Gelukkig maar. Drukke wijzerplaat op een duiker… :roll_eyes:.
Niet mijn smaak, doe dan toch maar een PO als het de zee in gaat :wink:

1 like

Haha, sorry maar die omega kan ik ondanks het prachtige merk niet mooi vinden.

De drukheid mag dan regeltechnisch niet de regel zijn op een duiker, maar hij heeft wel typisch de Breitling look vind ik. Daar doe ik het voor.

1 like

Uiteindelijk besloten dat de verkoop van zowel de Seiko Marine Master 300 SBDX001 als de Breitling Superocean II 42 A17365 een te grote stap is. Daarnaast geniet ik nog erg van de Breitling en vind ik eigenlijk dat mijn collectie niet zonder een Breitling kan. I just love Breitling, can’t help it :hugs:

Als tussenstap naar de Rolex Explorer I 39mm 214270 toe kwam de Tudor Pelagos 25500tn Two liner op mijn pad. Seiko Marine Master 300 SBDX001 verkocht…
Weliswaar met pijn in mijn hart, maar hij kreeg te weinig draagtijd en het HF gezegde blijkt waar: uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko.
Haha just kidding. :stuck_out_tongue_winking_eye: De Seiko Marine Master 300 SBDX001 is een fenomenaal horloge, maar toch uiteindelijk de klik mee verloren.

Anyway mijn eerste Titanium horloge de Tudor Pelagos 25500tn Two liner incoming! :sunglasses::+1:

11 likes

Geweldig! Puike keuze de Pelagos. :ok_hand:

1 like