Wát is dan de definitie van een juiste keuze in jouw ogen?
De keuzes bezien tegenover het beschikbare budget?
Wát is dan de definitie van een juiste keuze in jouw ogen?
De keuzes bezien tegenover het beschikbare budget?
San pellegrinos is voor stumperts
Dat zou ik voor lief nemen als ik de Rolex van Jurk zou hebben, laat dat “stumpers” water maar over mij heenkomen met bakken tegelijk graag.
De keuze waar de eigenaar de meeste voldoening aan beleefd. Period. Maar aangezien er advies wordt gevraagd, kan ik mij voorstellen dat de ‘gebalanceerde collecties’ meer kans op voldoening bieden.
ps. Dit type ik zelf niet, dat doet mijn butler. Ik geeft enkel de opdracht.
Je lekker goedkoop voelen is natuurlijk heerlijk
Dat is allemaal een kwestie van perspectief, ik moet het met huismerk water van de Plus doen.
Wordt je trouwens even nat van hoor
Het nat worden van de evenhelft is nooit een probleem nee
Zeg @PLP vertaal dit even naar “Punt (uit)” voor meneer @Jurk. of naar menstruatie.
Mooie post trouwens ik ergerde me nog niet zo aan het populaire Engelse gedoe, totdat je er in je post op wees.
Was has been seen, cannot be uns… uhh wat je heb gezien, kan je niet meer niet-zien?
Ik merk op dat ik de Seiko mega doe onderschatten .
Het is een bijzonder dingetje schijnbaar.
Toch verandering ik niet van mening, ik zie gewoon een Seiko en niks meer dan dat. Geen bijzonder gevoel kan ik erbij krijgen.
Maar ik heb het gevoel dat het voor jou opofferen is en dat is nooit goed .
Als het haalbaar is in redelijk korte tijd dan gewoon de centjes voor de explorer op tafel zien te krijgen zonder dat er iets geofferd moet worden.
Ik kan niet in jou knip kijken maar puur afgaande op jou horlogedoos moet dit toch wel een haalbare kaart zijn.
Opofferen is nooit fijn.
De speedy is natuurlijk ook wel een leuke vakantie beater om te houden ipv de SO, alleen niet zo waterdicht. Misschien komt er toch een moment dat je de tudor wilt laten gaan. Of misschien dat je er 1 kan laten gaan en de rest bijlegt, dat zou wellicht de beste optie zijn.
Ik zou eerst een kleinere horlogedoos/box kopen voor maximaal 3 horloges. Dan kijken wat je er in wilt hebben (even los van de erfstukken) de rest verkopen en eventueel een nieuwe terugkopen.
Zou goed kunnen, geen idee. Het geldt iig inderdaad niet voor mij.
Wist wel dat ik dat kon!!
IK ook!
Ik vind het juist wel leuk om ook naar het geheel kijken. Zit er een bepaalde lijn in, bepaalde soorten modellen, voor elke gelegenheid een horloge, etc.
Zou goed kunnen, geen idee. Zelf deel ik enkel af en toe mijn mening op het forum. Daar is het forum ook voor en natuurlijk alle relevante geld vs Rolex topics!
Er gaat zeker een nieuwe Explorer komen! Maakt niet uit wat wij stemmen. Het zit al in je hoofd
Ik heb ook gekozen voor de explorer omdat ik dat de mooiste vind. Zou de andere twee verkopen. Succes!
Vind ik wel. En ja, ik heb er 1 gehad.
Ik zou de Breitling sowieso houden. Ik vind hem erg gaaf, of om in jouw terminologie te blijven: “a seriously cool watch”. En volgens mij ben je best een Breitling liefhebber gezien je reacties.
Maar ja, je moet het uiteindelijk zelf weten. Als jij denkt dat je evenveel of meer plezier gaat beleven van de Explorer als/dan de Marinemaster en de Superocean samen kun je ze verkopen.
Het zou wel de move van een wolf zijn om die Ulysse Nardin te kopen. Dan heb je pas echt balls. Dat is een originele en gewaagde keuze. De Explorer I is natuurlijk hardstikke gaaf, maar let’s face it: een weinig originele keuze. Het lijkt alsof je alleen maar horloges wilt hebben die niet of weinig afschrijven (en dus vaak 13 in een dozijn zijn) en dat lijkt me meer iets wat een schaap zou doen. Dus: wil je een wolf zijn? Dan ben je de leader of the pack. Een leider koopt geen horloge dat iedereen en z’n moeder heeft (even platgeslagen verwoordt uiteraard). Right?
No pressure !!!