Horologisch dilemma

En toen Max Verstappen een Renault motor had stond hij het halve seizoen met pech langs de kant :joy:

1 like

Sorry, er is maar een Mercedes dus als RLC nu gewoon een Lange en Zoontjes instapper koopt dan is alles weer goed.

1 like

Degelijk en netjes interieur he. Ik heb overigens geen hout maar metalen sierlijsten. Oogt iets frisser. Voor de rest is het interieur redelijk gelijk

1 like

Heb je een linkje?

1 like

Nee dat zou niet netjes zijn. Net als mijn bericht vlaggen. Ik help alleen maar.

Wel eng trouwens de link tussen Ralph en gemeenschap. :cold_sweat:

5 likes

Ik vlag niet. Dat moge toch inmiddels duidelijk zijn.

Haha nee dat was niet aan jou gericht.

Ik heb hem even op off-topic gegooid. Niet chique dat je over adres en dergelijke begint terwijl heel de wereld kan meelezen. In een off-topic afgeschermd HF only topic prima. Maar dit is gewoon een dick move @Chlorophyl

Juiste topic groep, eindelijk.

Die staan in een off-topic. Dit was een openbaar topic.

@Jur zou je de geposte foto’s van mijn auto (die oorspronkelijk in een off-topic HF only gedeelte stonden) van de heren hierboven waar adressen uit de herleiden zijn willen verwijderen? Dit was een openbaar topic en dat vind ik dus niet oké. Hartelijk dank alvast.

Hahahaha, iemand die jou probeert te helpen met je privacy een lul noemen. Heel fijn. :joy:

13 likes

Wat doe je nou man? :joy:

Ik geef toch niemand je adres? Staat nog steeds off-topic. :man_shrugging:

Zoek nou ff door die paar foto’s. :+1:

3 likes

Nee nee, dit is duidelijk een manco van het forum he :rofl:

2 likes

Is die Explorer van u?
Die wijzerplaat is nogal gehavend lijkt het.

:joy::joy::joy:

Hij staat NIET hier!!!

Het adres staat OP de foto Ralph, niet in het bestand. Zucht …

12 likes

Kan je de man niet een linkje naar de post sturen, met deze skills gaat het anders nog wel een week of twee duren.

2 likes

Haha ik wil eigenlijk dat ie zelf door zijn berichten heen moet bladeren. Hij verveelt ons er ook mee. Sorry!

Ik doe hem al een favour!

16 likes

Vooral na je post zeker :crazy_face:

4 likes

Nou ja, we hebben in ieder geval al een tijd geen polsplaatje meer hoeven te bekijken.

2 likes

Begrijpelijk, jur taggen met ‘fix dit eens’ maakt dat wel los :sweat_smile:

4 likes