Ik vind dat in een horlogeforum, zoals dit, een topic over HOTARU watches niet mag ontbreken.
Wat vinden we er van ?
Dit is de Mijne :
Ik vind dat in een horlogeforum, zoals dit, een topic over HOTARU watches niet mag ontbreken.
Wat vinden we er van ?
Dit is de Mijne :
Misschien kan een beetje informatie over het merk en het horloge dan ook geen kwaad?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het net een kinderhorloge vind. De afwerking is daarbij nogal van een beroerde kwaliteit, maar ik hoop dat je dit zelf ook ziet!?
Wat vindt je er zelf van?
Echt lachen met jou.
Ik dacht nog: Hotaru dat is vast een hyper exclusief Japans merk a la Credor of iets bijzonders a la Grand Seiko.
Nou ja, bijzonder spul is het wel…
Omdat dit een beschaafd forum is heb ik besloten mijn mening over zowel Hatoru Watches als dit topic voor me te houden.
Ze zijn heel zeldzaam maar er is nog een Limited Edition op ebay te koop voor Buy it now $5.50:
Dit is géén fair play ! Je plaatst een goedkope nepperd, een fake !
Hier de echte:
Dacht dat nepperds, fake watches, publiceren op dit forum niet mocht ?
Heb jij iets met hoofdletters toevallig?
IK BEN GEEN TROLL !!
Achterste rij,
vanaf de 16610,
het vierde horloge naar rechts.
EN WAT MIJ OOK MATELOOS STOORT, DAT DIT SERIEUSE HORLOGE TOPIC IN DE GRIJZE CATEGORIE IS GEZET.
DAT BEDOEL IK DUS: ELITE, DIE GOEDBEDOELENDE NIEUWKOMERS AFZEIKEN EN KLEINEREN. BAH.
maak me kwaad
Kusje erop?
Designer:
Miyazaki Taro
Size :
Oversized
Band :
Plastic
Case :
Plastic
Display :
Anglog
Mijn voorkeur gaat naar een ICE watch…
Ik heb in je andere draad een serieuze en dempend bedoelde post geplaatst. Misschien is het nu tijd voor reflectie. Ik zal me zelf van stemming onthouden. (al moet ik wachten tot er iemand stemt om te weten of het werkt)
poll :: Wats keburt?
@rene1 dit forum is niet goed voor jouw gezondheid joh. Volg even een cursus anger management en overweeg daarna nog eens of je terug wil komen.
Succes en groetjes van de HF elite