Houd ik mezelf voor de gek?

Helemaal eens met Windund, af en toe moet er even de bezem doorheen!! En je gaat een mooie combi tegemoet;)

Zo liggen de zaken bij mij nu ook. En dan heb ik er een G-Shock erbij voor op het water.
En toch heb ik al een paar keer gehad dat ik er voor de afwisseling 1 bij wil. Vervolgens staat die dan weer vrij snel in het verkoop gedeelte. Af en toe wordt ik een beetje moe van mezelf :wink:

Inmiddels de Explorer II aangeschaft :blush:

Tudor Balck Bay is ingeruild.

De andere (Meistersinger, Squale, Junghans) gaan we langzaam aan maar eens op de markt zetten.

Ik ga het gewoon proberen: Leven met de Speedy en de Explorer…afzien hoor.

Proficiat en veel suc6 met volhouden. En anders is n horloge bijkopen vast ook geen straf :wink:

Je laat er geen gras over groeien Tom!

Congrats

Dank je! Inderdaad snelle flip van de Black Bay…mooie klok, maar toch niet 100% voor mij.

Haha! :+1:

Ik denk dat het zo ook bij mij zal lopen, ik heb zelf al eens een reactie over mezelf geschreven in het ergernissentopic, dat ik ook moe van mezelf werd door alle twijfels en keuzes die me om de oren vlogen qua horloges…

Maar ja, kan straks beter spijt hebben van iets dat ik gedaan heb in plaats van spijt hebben van iets dat ik niet gedaan heb.

:smile:

Groeten,

Noel.