Houden jullie van Peren?

Vandaag kwam ik bij fratello en ablogtowatches een voor mij nieuw Zwitsers horlogemerk tegen:

PEREN.

Redelijk geprijsd en met goede recensies.
Beperkte, overzichtelijke collectie.
Minimalistisch design.
Microbrand.

Enkele plaatjes:

Van fratello

Van ablogtowatches

Website PEREN:

Review fratello

Review
Ablogtowatches

Peren Regia Lunar Eclipse Dark Review: An Aggressively Priced Modern 39mm Swiss Tool Watch | aBlogtoWatch https://share.google/HvILyqXggZOWgs7kH

En?

Houden jullie van Peren?

• Lekker Peren
  • Bah Peren
0 stemmers
7 likes

Ik hou zelf meer van de Apple watch.

Badum tss

7 likes

Ik heb al heel vaak boven de bestelknop gehangen voor deze;

Nooit gedrukt en ik weet niet goed waarom niet…

3 likes

De eerste is zeker mooi.

1 like

Wat mij betreft mogen ze dit merk wegperen. Vind er niet veel aan.

2 likes

Mij niet gezien :wink: Ik peer ‘m :wave:

1 like

Als je van dit soort Unimatic design houdt, waarom niet, dus ik heb wel voor gestemd. Maar voor mezelf zie ik ze niet echt zitten, want niet mijn stijl.

2 likes

Voegt weinig toe

Zelf ook laatst tegengekomen en die eerste spreekt me erg aan

Ik vind ze wel geslaagd, maar geen klik mee

Ziet er wel leuk uit vooral de 3 de met bruin leren band.
En de 1 ste ook wel leuk.
Maar of ik er dol op ben moet ik even laten bezinken.

Op Chrono heb ik wel eens een goede deal langs zien komen. Als het minder prijzig was, had ik me misschien eens laten verleiden, maar het is voornamelijk problematisch voor me dat het een duikhorloge is

Best toffe horloges, wat mij betreft. Ik vind het lettertype alleen echt lelijk.

Het resultaat vind ik wat wisselend, maar er zit een leuke visie achter en lijkt goed uitgevoerd. Ergens jammer dat het logootje heeft afgedaan. Met name de dual bezel Regia en de nieuwe chronograaf vind ik geslaagde ontwerpen, terwijl het donkere teal een mooie themakleur is.

Misschien appelleert het aan iemand ananas, maar op het peerste gezicht vind ik er niet veel banaan.

4 likes

:joy:

1 like

Appels en peren!

Die chronograaf vind ik wel erg gaaf! Houd wel van dat minimalistische design. Integrated bracelet ook niet verkeerd!

Appels en peren!

Als het gaat over aPPels met Peren vergelijken…

1 like

Ach, niet lelijk. Maar ook niet dat ik dit nou direct wil bestellen.

Maar, die merknaam vind ik echt kut. Kut met… :pear: :pear: :pear: :stuck_out_tongue_winking_eye:

En m.b.t. dat lettertype zijn er idd meer merken die niet echt de creativiteitsprijs verdienen. :joy:
image

2 likes