Houten horloge

Mijn horloge van hout staat al op zomertijd. Ja dat komt er ook weer aan dit weekend.

5 likes

Lekker man Hennie!

Ja dat is weer een heel gedoe…

afbeelding

3 likes

Nee hoor. Mijn Junghans gaat automatisch syncen, ik draai de onafhankelijke uurwijzer van de Chronomaster en de GS 9F gewoon een tandje vooruit, en de rest staat toch stil tot ik ze weer eens oppik.

Eerlijk is eerlijk, ik wou evengoed dat ze met die flauwekul kapten. Het is bewezen ongezond, dus we zouden eigenlijk gewoon het hele jaar de wintertijd (standaard-tijd) aan moeten houden, dan leefden we dichter bij de natuurlijke zonnetijd.

Duitsland moet gewoon z’n bek houden, met d’r gelobby voor eeuwige zonnetijd, het is de facto een slecht idee, ongezond, en contra-productief. Dan kunnen ze zich beter gaan buigen over het afschaffen van de verbrandingsmotor.

7 likes

Die komt van diep :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar euuh… zit inderdaad wel wat in!

1 like

Maar er zijn vast nog wel meer klokken in huis: magnetron, oven, wekkers, wandklokken.

Er zijn mensen die helemaal uit hun doen zijn met die zomertijd. Ik zelf heb er geen moeite mee zeg tegen mezelf morgen een uur eerder op en dan ben ik dat ook en de dagen erna. :smiley:

1 like

Heb 4 horloges die doen het zelf bij de rest moet ik het zelf doen is toch ook wel leuk… :slightly_smiling_face: