Ziet er goed uit
Complimenten vakwerk.
Mooi om te volgen met een prachtig resultaat.
Je bent jaloersmakend handig.
Leuk om dit draadje te lezen, knap werk!
Mijn complimenten, dat ziet er uitstekend uit!
Ik moet zeggen dat toen dit topic begon, ik echt niet had verwacht dat het er zo mooi uit zo komen te zien
Goed gedaan en veel plezier ermee!
Bedankt allemaal voor de complimenten en het kistje is inderdaad klaar.
Nu alleen de kussentjes nog smaller maken … alleen dat is dan toch altijd weer een grotere operatie dan in eerste instantie gedacht
De hoesjes verwijderd, aan één zijde de rode stof afgetrokken en de buisisolatie een kopje kleiner gemakt
Nieuw laagje foam gelijmd … dit droogt langzaam weet ik van vorige keer dus daar kan ik pas morgen verder mee.
De hoesjes weer uit elkaar halen werd een slagveld … waar ik de uiteinden aan elkaar had genaaid trek je al heel snel de stof net naast het stiksel kapot dus dan hou je geen lengte meer over om straks weer de uiteinden aan elkaar te naaien.
Om dan ook de stiksels in lengterichting los te halen om die dan iets smaller afgemeten opnieuw te doen … het heeft eigenlijk al geen zin meer dus ik moet nieuwe hoesjes maken
Voor nu laat ik het zo … later van de week de naaimachine weer eens ter hand nemen … wordt vervolgd …
Vind het tof hoe je elke stap uitschrijft en de moeite neemt om overal foto’s van te nemen! Wordt gewaardeerd, zou je zelf bijna denken dat je het zelf ook zou kunnen (werkt aanstekelijk!)
Wat wordt het mooi zeg!
Dat vindt ik vaak een gemist bij heel veel online voorbeelden of Youtube … dan schrijven ze: dan doe je zus en zo …
Maar ze laten het dan niet in detail zien en dan vraag jij jezelf alsnog af … maar hoe bedoel je het dan ?
Als je dan wel de details te zien krijgt blijkt het vaak makkelijker dan je dacht
Pfff … wat een gekloot vanavond … de naaimachine liep steeds niet lekker … de onderdraad liep elke keer in de knoop en was er bijna mee gestopt want soms heb je zo’n avond dat het niet gaat.
Maar de finish was in zicht dus doorgaan …
Nu even genieten van een biertje maar heb wel eerst een paar foto’s gemaakt.
Ik zal van het weekend nog eens bij daglicht met de echte fotocamera aan de gang maar voor nu doet de iPhone het ook best aardig
Super mooi gemaakt. Handig, leuk uiterlijk en persoonlijk.
Mooi geworden maar ik zie een lege plek
Mooi geworden!!
Wat een prachtig en uniek stuk is het geworden.
Dank voor het delen. Vakmanschap
Heel mooi resultaat!
Leuk dat je ons hebt laten delen in het proces!
Hij is mooi geworden, leuk dat je ons in het hele proces hebt meegenomen.
Geweldig gedaan!
Heel erg mooi gemaakt.
Mijn complimenten
Die 5 zien we allemaal
Maar zoals mijn opa nooit zei, 6 in de box is niks om de pols
Dus wie raadt de nr 6?