Acxh, tegenwoordig maakt het meestal niet uit welk horloge je draagt bij welke outfit. Lekker zelf weten en over smaak valt niet te twisten.
Alleen soms, heel soms, maakt het wel uit en dan is het goed om te weten hoe het zit.
Acxh, tegenwoordig maakt het meestal niet uit welk horloge je draagt bij welke outfit. Lekker zelf weten en over smaak valt niet te twisten.
Alleen soms, heel soms, maakt het wel uit en dan is het goed om te weten hoe het zit.
Ik moet het toch even vragen: had je een wit of een zwart vestje?
Viel mij ook al op!
Ik heb de etiquette en decorumboekjes ook in mijn hoofd gestampt door de horeca achtergrond in de familie maar het lijkt wel of de workingclass de pietepeuterige etiquetteregels hebben overgenomen als ik het hier zo lees, terwijl de “echte” adel er al decennia niet meer naar om kijkt, hooguit bij echt belangrijke gebeurtenissen.
Het is een richtlijn tegenwoordig, het is geen pré meer om de exacte regels te volgen, de rijke Russen in Engeland gaan ook met hoge hoed en rokkostuum naar bepaalde evenementen, waar de adel denkt: sjeemig! does normaal man!
Groeten,
Noel.
Dan zet ik m’n zakhorloge toch weer te koop
Een vrouw in pak kan idd heel sexy zijn.
Voor de liefhebber van hoe het heurt:
http://www.kasteeldehaar.nl/activiteiten/activiteit/najaarsrondleiding-etiquette/1441749600/
Maar vast ook leuk als je er niets mee hebt.
Een vintage Hanhart op nato onder een pak. Weet niet of het zo heurt maar ik vind het wel mooi.
Zoiets viel mij vorige week ook op in een programma…
Het zal dus wel zo heuren
Staat de U niet voor unter? Kan dus wel onder een pak.
Is het hele doel van een U-boot überhaupt niet dat je ze niet ziet?
Ik had voor mezelf al bijna geconcludeerd dat ik geen dresswatch type ben; ik heb een prachtige Rodina maar bij casual kleding valt zo’n horloge in het niet.
Nu had ik vorig weekend een bruiloft, dus mijn pak uit de motteballen gehaald en uiteraard gecombineerd met de Rodina. En wat blijkt, ineens komt die klok tot leven; geweldige combi; oordeel zelf:
Als je dagelijks een pak draagt snap ik dat je ook wel eens geen dresswatch wilt dragen, maar voor die paar keer dat ik in pak ga dan 100% zeker met dresswatch. (In mijn geval de Rodina )
Mooi, wat een joekel van een wijzerplaat man!
Lijkt ook een beetje zo door mijn bescheiden pols (16cm); diameter van de kast is 38,5 mm.
Maar door de smalle bezel kun je inderdaad wel genieten van veel wijzerplaat.
Tja, waar laat ie anders z’n Laser, explosievenontsteker en grappling hook?
Oh wacht, dat heeft deze nieuwe Bond allemaal niet. Nee, dan mag ie t niet