How to: pocketshot

Ik zie idd veel haar…:grin:

1 like

Deze camera weegt ruim een kilo, dat is met één hand in een draai niet te doen.
Maar op het aanrecht gezet en dan met afstandsbediening (timer zou ook kunnen) lukt het wel.
En dan kan je ook een foto maken van vooraf in plaars van schuin van bovenaf.

2 likes

Gewoon met smartphone…

Stoere broek, stoere klok…:grin:

2 likes

gewoon voor de spiegel. En dan kun je in de spiegel op het scherm kijken van de foto camera.

1 like

Ik heb het nog niet onder de knie. Paar keer op het knopje drukken, alles is onscherp.

2 likes

Zo’n ballenkrabber is geen gezicht!

1 like

Zo’n spiegel staat op de slaapkamer, maar om dat nu met iedereen te delen…

1 like

snap ik

1 like

Die is laatst naar beneden gevallen, om duistere redenen. Helaas, was een goede optie! :thumbsup:

1 like

we hoeven vooral de bandjes niet te zien…

1 like

Ik laat iemand anders de foto maken. Op de knieeën terwijl ik nonchalant met mijn hand in m’n broekzak zit.
En veel foto’s maken, zit vast wel èèn goede tussen.

2 likes

snap in het geheel niet het nut van dergelijke foto’s …:open_mouth:

1 like

Nooit echt eerder gedaan maar zojuist vanwege dit topic maar eens geprobeerd. Mijn werkwijze: Hand in de zak en dan met mijn Canon g5x met omgeklapt scherm de foto schieten en dit is het resultaat.

5 likes

Dat is een goede optie.

Heeft niemand een vriendin?

Durf jij aan je vriendin te vragen of ze even op haar knieën wil gaan zitten om een foto te kunnen maken van jou met je hand in je zak omdat je dan een mooie foto krijgt van je horloge…?

12 likes

Jawel, maar wanneer ik ze vraag om voor me op haar knieen te gaan, reageert ze niet altijd goed.

7 likes

:joy::joy::joy:

Overigs een vlugge poging zelf een pockedshot te maken.

1 like

Zoiets vráág je ook niet, da’s een dienstopdracht!
Nog niet zolang een relatie, mss?

Ook bij mij ging het in 't begin vanzelf, maar na enkele maanden was het al ‘je en jou’, alle respect eruit.

2 likes

Zie je dat het niet meevalt?