Zie je nu wel…
Het ziet er zo eenvoudig uit bij jou.
Blijf proberen.
Zie je nu wel…
Het ziet er zo eenvoudig uit bij jou.
Blijf proberen.
Vraag me af of iemand wel eens kijkt als ik een pocketshot maakt. Moet er ontzettend komisch (of treurig) uitzien
Ik ben niet zo van het te pas en te onpas gebruiken van Engelse termen. Zo’n uitdrukking als “pocketshot” kan me gestolen worden. Ik houd het liever Nederlandstalig, en plaats gewoon foto’s van mijn zak. Maar om de een of andere reden blijven de moderatoren die verwijderen.
Meer serieus: ik heb te diepe zakken. Helaas niet in overdrachtelijke zin.
Zelfs als ik mijn grootste horloge draag, een Seiko 7T34-6A00, is er weinig interessants te zien als ik mijn hand in mijn zak steek.
Echt serieus: als ik mijn arm pseudo-krampachtig omhoog houd, dan kan ik volgens mij wel een aardige foto maken.
@junior kijk! Ik heb hem een keertje zelf op de foto gezet.
Gewoon krampachtig vooroverbuigen en je torso dragen, je hand maar een stukje in je zag, proberen niet teveel te bewegen terwijl je het knopje op je telefoon indrukt et voila, een pocketshot alsof je heel relaxt staat te zijn.
Hier ben ik helemaal ondersteboven van.
Mijn telefoon (Samsung s7) heeft een spraakoptie waarbij ik alleen maar ‘shoot’ of ‘smile’ hoef te roepen. Je hoeft dan dus niet onwennig met je vingers op het scherm of een knopje te drukken om de foto te maken. Hier mijn eerste poging:
Best een mooi ding hè! Maar ûh, loopt 'ie al of is het alleen voor de foto… ik heb evt, nog een donor in de aanbieding. Je hoeft niet eens te klussen. Kan zo om de pols!
Het gaat er wel een keer van komen, maar het moet echt dit horloge blijven.
On topic, ik heb toch nog een pocketshot gemaakt met een ander horloge, dat ik vanwege een andere draad tevoorschijn had gehaald.
Ik heb er uiteindelijk voor gekozen “gewoon” een professional in te huren om de foto’s te maken.
Na 100 pogingen was ik er wel klaar mee haha
Haha yes! Alles voor de gram huh
Wat voor Seiko is dit? Ziet er goed uit