Hrb

Een week geleden nam ik contact op met @hrb Harm over of hij geïnteresseerd was in een ruil. Na een paar berichtjes heen en weer hadden we een deal. Vandaag afgesproken en stipt op tijd was hij er. Nu hebben we allebei mooie nieuwe speeltjes :wink:

Goede communicatie, prettige ervaring, aanrader.

1 like

Vorige week besloten om een Ancon sea shadow over te nemen van Harm, @hrb. Ondanks dat hij in het buitenland was, kon hij mijn berichten snel beantwoorden. Het horloge ziet er erg goed uit. Harm is zeker een aanrader.

1 like

Prachtig bandje overgenomen van Harm!
Fijne en vlotte communicatie en een hele redelijke verkoper👍
Top bedankt @hrb

1 like

Horloge verkocht aan @hrb: prima deal gemaakt; heldere communicatie en komt afspraken na.

Aanrader :thumbsup:

Horloge gekocht van @hrb. Zeer symapthieke verkoper en ik ben ook zeer tevreden van het horloge welke nog in uitstekende staat is. Een aanrader dus.

1 like

Leuke ruil gedaan met Harm! Aanrader!

1 like

Zag de Aevig valkyr te koop staan, kon vlak voor Harms vakantie langskomen. Daar staat niet iedereen zn pet naar, zo vlak voor je vakantie. Heel vriendelijk en correct. Hij beschreef een schade aan t horloge die ik met het blote oog niet zag!
En mn zoontje vond de katten leuk :slight_smile:

1 like

Twee BandrBandjes overgenomen van Harm. Prettig zaken doen, prima.

1 like

@hrb heeft een horloge van mij overgenomen. Harm wou eerst het horloge passen en bekijken uiteraard dus ergens halverwege afgesproken in ‘1 van de mooiste’ hotels langs de snelweg :grinning:. Toen ik op de afgesproken tijd binnenkwam lopen zat Harm al aan een tafel te wachten. Na het horloge uitvoerig bekeken te hebben is hij overgegaan tot koop. Hij liet me meekijken bij het overmaken van het bedrag, volledig transparant dus. Ondertussen wat gepraat over horloges en toen weer ieder zijn eigen weg naar huis gegaan. Prima communicatie met Harm en fijn zaken doen met dit betrouwbare lid van dit gewaardeerde forum :slight_smile:

1 like

Vanmiddag een horloge geruild met Harm. Om kort samen te vatten, een top ervaring! Duidelijke en vlotte communicatie vooraf en aangezien we geografisch aardig bij elkaar uit de buurt wonen, besloten om ergens in het midden af te spreken. Leuk gesprek gehad over horloges en de nodige horlogebanden tips gekregen om het horloge te complementeren! Zeker een aanrader en hopelijk tot een volgende keer, Harm!

Horloge geruild met Harm / @hrb.
Horloge exact zoals omschreven.
Nog even onder het genot van een kopje koffie gekletst over onze hobby.

Aanrader dus!!!

1 like

Snelste koop ooit.
Vanochtend een Angus Jubilee van @hrb gekocht.
En net al in de bus.

Bedankt Harm! Top :+1:

1 like

Horloge geruild met Harm. Ik had een ruil voorgesteld naar aanleiding van zijn advertentie. Een ruil binnen het zelfde merk, Orient Star. Inmiddels hebben we de horloges per PostNL uitgewisseld. Pracht horloge in uitstekende staat binnen gekregen. Kortom een aanrader :+1:

1 like

Fijne verkoop gedaan met @hrb . Fijne communicatie en snel tot een overeenkomst gekomen. Dank! Geniet van het horloge!

1 like

Prima communicatie met Harm @hrb . Erg nette afterservice. Snelle betaling. Warm aanbevolen. :+1:

1 like

Bandje overgenomen van Harm (@hrb) . Snel de koop kunnen sluiten en ook snel in huis. Mooi spul tegen een goede prijs. Topper!

1 like

Leuke inruil deal gemaakt met Harm (@hrb )
Vlotte communicatie, horloge zoals omschreven, eerlijk voorstel. Aanrader!

Een paar mooie bandjes overgenomen van [quote=“Gatsc, post:15, topic:91889”]
@hrb
[/quote]

Lekker snelle communicatie en verzending. Aanrader.