HSJohnson.com (UK aanbieder)

In mijn zoektocht naar een Citizen atomic worldtimer, kwam ik al snel uit op de Red Arrows en Blue Angels versies. De Red Arrows sprak mij het meeste aan, maar is niet in Nederland te koop.
Via pricespy ben ik gaan zoeken naar de meest voordelige aanbieder in de UK. Dit was HSJohnson.com.

H.S. Johnson is een “echte” juwelier (met fysieke winkel) en een erg prettig werkende online shop. Je kunt onder andere kiezen in welke valuta je de prijzen wil zien. Het pakket was dezelfde dag verstuurd. In eerste instantie heeft Royal Mail een fout gemaakt, en is 'ie in Canada aangekomen. Maar al met al had ik het horloge binnen een week binnen.

De originele doos was niet meegeleverd. Hij zat in een generieke Eco-Drive doos. Eén bericht was genoeg om de Red Arrows doos zonder gedoe op te sturen. Die is vrijdagavond verstuurd en dinsdag bezorgd. Twee werkdagen, erg netjes.

Al met al een thumbs up voor deze aanbieder, ook voor de snelle reacties op e-mail. Mocht je een horloge vinden wat in de UK gunstiger geprijsd is, of vooral in de UK geleverd wordt, is H.S. Johnson een aanrader.