Nieuw Hublot model, Hublot Antikythera SunMoon, vind ik wel erg geslaagd!(tu) Ziet er fris uit, geinige en vernieuwende manier van complicaties (zoals maanstand) weergeven!
Heerlijke reacties. Ik kan een Hublot wel waarderen, maar dit model is wel ff een shock. Als je er lang genoeg naar kijk, zal het vanzelf mooier worden en als je het om je pols hebt dan ga je er nog meer van houden. Veel plezier!
Ik vindt hem wel wat hebben het is aleen niet te verkopen dat voor dat bedrag de schroeven scheef staan.
Als ze aan de buitenkant al zo slordig zijn hoe moet de binnenkant er dan wel niet uit zien.
Voor mij dus een volslagen misser.
Alles went, hangen ook. Maar het wordt er nog niet
prettig door.
Whahahahaha dat vind ik wel een goede (tu)
Maarruh weer ff on-topic,
Ik vind Hublot echt schitterende klokjes hebben, niet alles maar een stalen of rose-gouden Big Bang… heerlijk !!
Dit is ook niet echt mijn smaak, maar ik hou dan ook niet van een opengewerkte wijzerplaat.
Die schroefjes is die niet helemaal recht zitten vind ik juist weer apart, niet alles geheel strak en symmetrisch …
Maar uiteindelijk komt het toch weer neer op hetzelfde, smaak!
En dat is gelukkig altijd persoonlijk.
Ik weet dat dit een oud topic is, vandaag kwam ik dit tegen: Antikthera Mechanism… 2200 jaar geleden gemaakt om de stand van de zon, maan, datum en stand van vier planeten en eclipsen accuraat aan te geven.
Voor het gemak heb ik het filmpje laten starten wanneer een reconstructie van het apparaat in beeld komt. Voor meer achtergrond even vanaf het begin bekijken.