Hublot en blockchain

Je weet niet wat je met je bitcoins aan moet in de alsmaar durende bear market? Schrijf dan nu in voor een blockchain Hublot :grimacing: Ik heb de cola en popcorn al klaargezet :popcorn:

1 like

Weer zo iets waar ik blij dat ik niet aan Bitcons doe :wink:. Datcht even dat ze iets hadden bedacht met blockchain technologie. Maar nee, uitstekende kandidaat voor de minst geĆÆnspireerde market actie van het jaar :expressionless:.

1 like

Ik ben blij dat ik actief meedoe met deze nieuwe techniek en de mogelijkheden. Ik ben het wel met je eens dat deze marketing actie ronduit armoedig is. Daar hadden ze beslist wat meer mee kunnen doen.

2 likes

Ho, ho, ik doe zakelijk actief mee in het vinden van toepassingen voor blockchain technologie, maar ik vind een bitcoin wallet hebben nou niet bepaald bleeding edge :wink:

Daarnaast vind ik Bitcoin een niet geweldig doordacht concept, dat niet opschaalbaar is naar een werkelijk universeel bruikbaar betaalmiddel & voorts dood zal lopen in een onhoudbaar groeiende vraag naar elektriciteit voor de mining om de chains te kunnen sluiten.

2 likes

Ik denk dat Bitcoin dat technisch op gaat lossen. Tā€™is nog maar het begin. Maar die discussie gaan we niet van elkaar winnen. Daar is de hele crypto gemeenschap namelijk al over verdeeld :slight_smile:

1 like

Daar zijn we het dan over oneens :wink: Maar ik denk dat iedereen het er wel over eens zal zijn dat een betaalmiddel een stabiele waarde moet hebben. Los dat probleem op en je bent er :grin:

We zijn aardig op weg anders. Er zit al enige tijd geen beweging in :sunglasses:

Maar goed. Bitcoin is niet alleen bedoeld als universeel betaalmiddel. Het gaat natuurlijk om veel meer. Dat je er ook uiteindelijk een kop koffie mee zou willen betalen (als dat je doel is) los je op met sidechain technologie.

Zijn we niet Bitcoin en bitchain door elkaar aan het gebruiken? Een kop koffie betalen gaat het niet om, maar een horloge kunnen betalen kennelijk wel. Zoā€™n transactie past ook wel bij Satoshi Nakamotoā€™s paper waar het allemaal mee begon ā€œWhat is needed is an electronic payment system ā€¦ allowing any two willing parties to transact directly with each other ā€¦ā€

Niet noodzakelijkerwijze mijn interpretatie, maar wel die van Hublot :wink:

Blockchain bedoel je. We hebben het over de blockchain met de Bitcoin als voorbeeld. Maar ook voor de Bitcoin geld dat het niet sec als een soort veredelde PayPal is bedoeld. Daar doe je de visie van Satoshi tekort mee.

Hublot heeft het niet begrepen en dat is jammer. Misschien kan Oris het overdoen met een innovatiever idee.

Eens & bedankt voor de correctie. dat bedoelde ik uiteraard. Dan ben ik op het verkeerde been gezet door je openingszin ā€œJe weet niet wat je met je bitcoins aan moet in de alsmaar durende bear market?ā€ en het feit dat je dit horloges in BCā€™s moet betalen :wink:
Heb het idee dat Hublot ergens op aanhaakt zonder het te begrijpenā€¦

1 like

Ik bedoelde als je dan toch niet kan handelen in een bear markt kun je er net zo goed een Hublot van kopen :wink:

1 like