Hublot presenteert de saffieren kast

Hoezo vulgair en nutteloos?

Ik bedoel lelijk is een mening inderdaad maar heb je voor de rest een onderbouwing?

Kijk jij toevallig ook video’s van “hoe heet hij ook alweer” Nico Leonard… of ben je op een of andere manier verbonden met Dutch Rolex Group. Mensen daar hebben dikke haat tegenover dit soort merken. Wanneer ik dat voorbij zie komen dan begin ik mij zorgen te maken om dit soort figuren.

1 like

Kijk ik het hele filmpje om te zien of het Hublot eindelijk gelukt is om die schroefjes een keer niet volledig random in die kast te jagen, ben ik nóg teleurgesteld. Laat ze aub Torx gaan gebruiken ofzo😂

5 likes

Hublot heeft in 2016 al de Big Bang UNICO uitgebracht met een saffieren kast.
Ik vind het niet mooi, het doet mij teveel denken aan een G-Shock :slight_smile:
Al kan het vanaf een foto natuurlijk niet goed overkomen.

2 likes

Jazeker wel… Zodra je het in de kist van Floyd Mayweather tegen kan komen denk ik dat ik genoeg weet. :slight_smile:

En ja, horloges ter grootte van een tegelsteen die voor 500.000 ballen hetzelfde potje tennis overleven als een Casio van 19,95 zijn inderdaad ook nutteloos. Nu heb ik het even over RM.

Ik ken die video’s niet, maar je kunt op je vingers uittellen dat ik jouw Vintage-goodness Invicta’s prachtig vind, en die grote tegelstenen aanstootgevend. Het zit 'm dus niet in het merk, het zit 'm in de ontwerpen.

Daaruit volgt dat ik het Audemars Piguet kan vergeven dat ze zo’n kermisattractie van de APRO maken omdat ze ook die klassieke chronograaf en dresswatch nog maken, dat ik Invicta de enorme gevaartes vergeef omdat ze vele andere dingen gedaan hebben die cool zijn, maar dat ik Hublot en RM niks kan vergeven omdat dat letterlijk het enige is wat ze doen.

1 like

Elk merk heeft wel lelijke horloges maar ook mooie modellen. De horloges die je er uitpikt zijn ook wel de meest extreme voorbeelden

Neem nou de classic fusion

Die zijn best gaaf of mijn big bang in geborsteld staal ook prima ding

Richard mille staat bekend om de exotische materialen het is niet iedereen zn kop thee maar die uurwerken is een sterk staaltje vakmanschap

Wat ik wil zeggen elk merk heeft wel lelijke eendjes :smiley:

Mening van de schroefjes sluit ik mij ook volledig bij aan

3 likes

Fate moet je niet serieus nemen joh.

1 like

Laten we eerlijk zijn… dit is een mooi horloge

1 like