Hublot tips gevraagd

yo,

Ik heb een vrij smalle pols, heb nu een 40mm submariner en een 42mm tudor, en 42mm lijkt me wel echt de max voor mijn pols.
Ik zie mensen met vergelijkbare polsen wel met groter lopen, maar ik vind het persoonlijk al snel geen gezicht.
Bij hublot zijn helaas de meeste 44mm+, ik ben zelf vooral gecharmeerd van de unico all black (http://www.hublot.com/en/collection/big-bang/big-bang-unico-all-black-45, vast bij velen ongetwijfeld wel bekend) maar dit lijkt me dus niet echt een optie.

Ze hebben dus ook een collectie met 41mm,


Ik vond deze persoonlijk erg fraai. (MODEL 342.SB.131.RX)

Wat denken jullie? Andere/betere opties?
En eventuele prijsindicaties voor het bovenstaande horloge/beste optie qua plek om hem aan te schaffen?

Ook las ik veelvuldig dat er twijfels worden gezet bij de waardevastheid van Hublot’s, is dit nog iets om zorgen over te maken?

Alle tips zijn uiteraard welkom,

Thanks in advance,

Tony.

Ik weet niet veel van hublot, alleen dat het hier niet populair is of iig niet veel besproken.
De rest waarde van hublot is zover ik weet niet heel hoog.

Wat wij vinden lijkt mij ondergeschikt aan wat je zelf vindt. Kwalitatief zal het wel in orde zijn. Maar kwa waardevastheid lijkt het me minder dan Rolex. Het is in Nederland iig voor zover ik kan zien niet zo populair onder WIS.

Als de kleinere modellen misschien miner populair zijn, misschien kun je je voordeel mee doen door meer korting te krijgen. Ik weet niet waar je het best kunt shoppen.

De ceramic uitvoering zit al snel rond de € 10.000,-. Wat betreft de waardevastheid kan ik geen advies geven, vergeet niet dat Hublot zelf al bestaat vanaf 1980 dus het gaat niet zo ver de geschiedenis in als bijvoorbeeld het merk Rolex.

Beste Tony,

Hublot komt hier - zoals ook door anderen aangegeven - als stof voor discussie of inspiratie erg weinig langs op dit forum. Ik denk dat je er verstandig aan doet je licht op te steken op Watchuseek. Wellicht vind je meer informatie, tips & tricks op dit internationale forum. Heb even een linkje voor je opgezocht, je moet je alleen wel even een weg banen door alle ‘genuine or fake’ topics zag ik, daar wemelt het van: http://forums.watchuseek.com/f436/

Succes!

Als je wat waardevasters wil in diezelfde look kan je wellicht kijken naar de AP Royal Oak. Iets duurder wel (begint zo rond de 12k dacht ik).

Hublot is donderspopulair… Maar compleet andere categorie ‘kopers’ om het zo maar even te zeggen. Waarvan 95% geen echte kan betalen en dus een replica koopt.

Ze hebben mooie modellen, maar de hierboven genoemde rede is daarom denk ik voor de meeste (en voor mij) waarom de interesse vervalt.

+1. Ik zou ook kiezen voor een AP Royal Oak. Tijdloos horloge :slight_smile:

Maar de Hublot Big Bang is wel een geweldige klok, tijdje terug in Londen in een Hublot winkel geweest en ja ze zijn schitterend!