Hublot vraag

Beste forumleden,

Ongeveer een jaar geleden kocht ik met jullie hulp mijn eerste Rolex van een forumlid (@SwedishChef).

Ik ben zeer tevreden nog steeds met dit horloge en ben al een tijdje op zoek naar een nieuw horloge. Ik zal jullie niet vervelen met mijn ‘wishlist’ maar een van de horloges waar ik naar zit te kijken is de Hublot 1521.

Ik heb de volgende 2 modellen gezien op Chrono24 (ja ik weet het, kan tricky zijn).

1. https://www.chrono24.nl/hublot/hublot-mdm-depose-quartz-steel--gold-ref15212--id18225168.htm
  2. https://www.chrono24.nl/hublot/mdm-geneve-stahl--gold-herrenuhr-datum-ref-15211002-klassiker--id18335819.htm

Ik zie echter dat bij de foto’s op de 2e, de inscripties op de achterkant van de case niet de letters MDM Geneve heeft, zoals ik bij andere foto’s op het internet wel zie.

Kan iemand die verstand heeft van dit merk/model hier zijn licht op laten schijnen. Andere meningen rondom een van deze modellen/aanbieders (positief/negatief) wordt ook gewaardeerd.

Thnx!

1 like

Wat trekt je zo tot Hublot?

Eigenlijk helemaal niks. Dit model is letterlijk het enige Hublot model wat ik WEL mooi vind :sweat_smile:

Eigenlijk helemaal niks. Waarom dan Hublot? Vreemd topic

Wan het is niet toegestaan om slechts 1 specifiek model mooi te vinden van een merk? Vreemde reactie.

3 likes

Op marktplaats staat een automatic te koop bij ene Kees. Hij wilt er 850 euro voor hebben en krijgt nog een service beurt

Niks aantrekken van iedereen die meepraat met de menigte en een hekel heeft aan hublot

Heb er zelf ook eentje :smiley:
Heb ook ooit de mdm chronograaf gehad

Let wel op met de bandjes, deze moet je net passen bij het model dat jij zoekt zit geen verstel functie op de band.

Verstellen is knippen

2 likes

Sorry, maar wat een afgrijselijk ding. Dit doet me ook eerder denken aan een vrouwen horloge. Als je een Hublot wilt, vind ik een moderne Fusion of een Big Bang veel mooier. Maar daar moet je wel echt staan.

3 likes

Zo, hoop mensen bedorven wijn gedronken gisteravond! Reageer dan niet gewoon.

On-topic: even snel googlen en inderdaad zie ze normaliter ook met letters op de case maar ik neem geen Hublot kenner.

6 likes

Wellicht is het andere exemplaar na de overname

Eerst heette het bedrijf namelijk mdm geneve en heette het model “hublot”

Wellicht heeft het hier mee te makem

1 like