Ja, huh?
Nog maar net was ik op speurtocht naar een no-date duiker en had ik ook alle opties op de website van Squale bekeken. Alleen was daar geen enkel datum-loos exemplaar te vinden. En dus verder zoeken… andere merken en video’s en reviews kijken …
Tot ik gisteravond dit exemplaar tegenkwam bij Longislandwatch. Ze zeggen van deze versie: “Squale removes what you didn’t want! No double logo, no date!”
Ik vind het een heel mooi ding, no date en strakke indices op de dial. Maar ik hoop ook op meer kleuren van dit model. Maar deze versie is alleen bij Longislandwathch te koop? Nergens op de site van Squale .ch of .de is deze te vinden.
Hebben jullie een idee hoe dit kan? Heeft iemand dit eerder gezien bij nieuwe releases van Squale?
Whooow ,ja veel beter zo
alleen staat er ; Dive Watch with Polished Finish Case.
Maar de kast heeft volgens mij een lichte brush , als ik naar de andere 1521 kijk zie ik wel die polished finish
Deze is in 2019 even verkocht door Squale zelf in beperkte oplage, maar niet als limited. Soms doen ze dat, dan hebben ze nog wat platen of bezels over en die verkopen ze dan even.
Zo ook de AWCO en Gnomon Bund limiteds. Op zich niks bijzonders deze, maar één van de vele 1521 samenraapsels. Wat wel bijzonder is, is dat je ze niet heel veel ziet vanwege de kleine oplages.
Ze zijn vrij ‘los’ in het uitbrengen van verschillende edities dus? En de beperkte hoeveelheid die ze uitbrengen verklaart dan dat ze dit bij/via één reseller aanbieden?