En nog een Omega Seamaster 300M met zwarte leren band waar ik geen foto van heb.
Nu wil ik een aantal horloges gaan verkopen waaronder de Breitling en de Omega’s.
Uiteindelijk wil ik hiervoor een Omega Seamster Planet Ocean 8500 voor terug kopen. Alleen ik weet nog niet met welke bezel. Ik vind de oranje bezel leuk maar ik ben bang dat ik er op uitgekeken raak.
In ieder geval die Bleitring er uit… Rolex mag ook weg en natuurlijk de Festina.
is de PO er wel met oranje keramische bezel? afgezien van het model in witgoud?
Omega aquaterra is ook heel mooi…
Ik ben niet zo van het flipperen, maar als het moet dan de PO2500 maar, aangezien je een vergelijkbaar klokje voor terug neemt.
Ik zou voor de zwarte gaan, maar als je beetje leven in de brouwere wilt, dan met de oranje cijfers. De oranje bezel zou ik alleen nemen, als je besluit em op de oranje band te gaan dragen.
Wat een hoop snoepgoed en wat een moeilijke keuze, de laatste vier vallen toch qua niveau wat uit de toon dus daar zou ik dan uit kiezen maar ik denk niet dar je daar voldoende budget uit kan halen. Je Breitling heeft hier blijkbaar weinig fans terwijl ik die persoonlijk juist wel heel leuk vind.
Misschien is het een idee om de Seamaster Professional te upgraden naar de PO 8500…
Ik hou sowieso de submariner en de tudor. Daarnaast moet de bruine Certina ook blijven. Gekregen van mijn vrouw. De overige staan op de nominatie om te verkopen. Ik zal waarschijnlijk niet voor de oranje bezel gaan. Ik moet alleen een keuze maken tussen oranje cijfers of niet en welke maat. Ik neig naar de 45,5 mm.
Ik hou sowieso de submariner en de tudor.
Daarnaast moet de bruine Certina ook blijven.
Gekregen van mijn vrouw. De overige staan op de
nominatie om te verkopen. Ik zal waarschijnlijk
niet voor de oranje bezel gaan. Ik moet alleen een
keuze maken tussen oranje cijfers of niet en welke
maat. Ik neig naar de 45,5 mm.
Ik heb even op C24 gekeken maar de Datora brengt zeker genoeg op om een mooie omega aan te schaffen , suc6 met je keuze ! (Als het mijn keuze was zou ik gaan voor de nwe reissue van de 300m , die vinnik heul mooi !!)
snoeike Schreef:
-------------------------------------------------- en welke
maat. Ik neig naar de 45,5 mm.
over kleur had ik t al gehad. de maat… als ik de full size aankon, was mijn voorkeur daarvoor gegaan. vind ik mooiere verhoudingen hebben. ik heb helaas niet zulke grote polsen en moet t doen met slechts n ospolmle. arme ik B)-