Huidige collectie > welke koers voor de toekomst?

@Erik11 Elke keer als ik die avatar van jou zie moet ik mij inhouden… Dus beschouw deze ook maar als voor de/een Rolex dan…:wink:

3 likes

ik zou die seamaster, colt en die ovm verkopen en dan een submariner kopen.

heb zelf een speedmaster en een sub. andere horloges heb ik niet meer nodig :smile:

1 like

De Colt zie ik misschien nog wel eens gaan, de seamaster blijft sowieso

Mooie verzameling… dan zie je al wat 2 jaar horlogeforum met je heeft gedaan :wink: Die Rolex komt er zeker ook nog als ik de evolutie in je horlogeverzameling zo zie…

1 like

Erg fraaie collectie :+1: En dat in 2 jaar :stuck_out_tongue:

Ik zie in jouw collectie ook nog wel eens een mooie Rolex verschijnen. Die fraaie OVM geeft richting voor de toekomst.

1 like

Wel saai als je een tijdje niks te traden hebt, moet zeggen dat dat stiekem ook wel verslavend is :wink:

Mooie collectie :thumbsup: hele vooruitgang op Diesel en MK.

Ik zou ze eerst irl proberen te zien, voordat je je zinnen ook maar ergens op zet. Zo vind ik de oudere rolex subtieler chique door oa de afmetingen, terwijl de nieuwe met hun glimmende ceramische vezel meer bling zijn.

De Explorer 2 is ook meer n toolwatch (net als de sub eigenlijk), en mist daardoor glimmende bezelranden, tussenschakels, etc.
Vandaar dus de tip om ze eerst es irl te zien.

Over een paar weken ga ik eens een dagje Maastricht doen en eens flink wat passen.

Ik heb me trouwens wel voorgenomen om toch wat breder te gaan kijken voor mijn volgende aankoop.

Ergens heb ik namelijk zo iets dat die rolex best nog wat jaartjes kan wachten… ik ben nog jong en met het huidige budget zou ik waarschijnlijk uitkomen bij een rolex die ik oorspronkelijk niet voor ogen had. Een SubC no date is me op dit moment gewoon te duur.

Ik wil wel een beide explorers en en de nieuwe oyster perpetual gaan passen en natuurlijk ook eens een 14060 en eens kijken of de klik er is.

Ik begin ook meer en meer te neigen naar een Speedmaster, black bay en een planet ocean, lijken me nu ook geen vervelende klokken :slight_smile: Mocht de rolex blijven kriebelen kan er altijd plaats gemaakt worden, maar waarom tot die tijd niet van een andere klok genieten?

Die Colt is wel leuk…
De rest zsm dumpen en een Rolex halen :smiley:

Mooie verzameling hoor, vind persoonlijk de Omega en Breitling heel mooi!

Maastricht is inderdaad wel de plaats om horloges te gaan bekijken en passen :smiley:
En ze gaan passen zou ik ook echt aanraden, ben er zelf ook al een paar keer achterkomen dat het gevoel van een plaatje of om de pols nog wel eens een groot verschil kan zijn.

Veel plezier sowieso en succes !
Pieter.