Achterlijk Duur
All Different.
Denken gelijk: die heeft geld, laten we de Rolex staan. xD
De grootste Rolex AD van Orange county, California
oh ja dat!
Vooral dragen wat je wilt en mooi vind. Het is alleen maar mijn mening een mijn filosofie.
In San Francisco afgelopen zomer ook geen Invicta gezien bij de Rolex AD
Ik had de pro diver zonder de Rolex look bezel. Kon het als liefhebber niet over mijn hart krijgen om een 1 op 1 replica te kopen.
Daar ben ik het mee eens!
Maar het blijft wel jouw eigen filosofie, dring die maar niet te veel op, de wereld is groter dan één mening.
Gelukkig het idee alleen al , de hommage hunter met een hommage ik zou het je wel vergeven sommige jeugdzondes moeten nou eenmaal gemaakt worden om er van te leren
Als iemand een topic start met een serieuze overweging verdient dat meer dan zo’n kansloze opmerking Davy. Niet doen.
Klopt maar probeer beginnende verzamelaars ook wat bij te brengen en te behouden voor fouten die ik in het begin gemaakt heb. Invicta’s, Emporio Armani meuk onverkoopbaar en 50% of meer afschrijving. Geld had ik beter meteen in een degelijke Seiko, Tissot of Hamilton kunnen pompen.
Niet iedereen ziet handel in zijn horloges,sommige dragen ze gewoon om er plezier van te hebben.ik heb alleen maar onverkoopbare meuk,ben er happy mee
Nee hoor, geen AD.
Wat ik me nu afvraag is waarom je zoiets zegt terwijl het niet zo is
En dan vooral dit
Alsof je het regelmatig gezien hebt
Bedoel het ook niet als handel, maar als je op een andere dag tot nieuwe inzichten is het toch zonde. Het je het meteen goed kunnen doen.
Is geen AD maar een grijze dealer lijkt mij. Geen officieel verkooppunt terug te vinden op de Rolex site…
Dat siert je, maar onbegonnen werk, laat iedereen zijn eigen (horloge) pad bewandelen.
Dus achter mijn soms ongezouten mening schuilt een verborgen advies en missie
De beide Invicta’s maken relatief goedkope horloges, dat is de overeenkomst. Alleen in tegenstelling tot sommige andere merken die een doorstart na de kwartscrisis hebben gemaakt, grijpt Invicta niet terug op het verleden. Voor de meeste horlogeliefhebbers is zo’n geschiedenis belangrijk en omdat Invicta met hun huidig beleid die geschiedenis een beetje te grabbel gooit, is Invicta waarschijnlijk niet zo populair hier.
Uhm…omdat dat zijn rol is hier binnen het forum als HF trol