Huidige Invicta versus Vintage Invicta

Voor 80 euro niet maar met een kist vol horloges van 80 euro kun je ook een hoop ander moois kopen. Zeker onder het motto less is more.
Been there done that.:white_check_mark:

Waarom typ je telkens engels?

2 likes

Misschien is hij Engelstalig xD

1 like

Bepaalde uitdrukkingen klinken lekkerder in het Engels I guess :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ok, dat is goede argument wanneer iemand daadwerkelijk een kist vol van koopt. Alleen denk ik dat bij de meesten blijft bij 1 of 2 . Ik zou van hetzelfde horloge ook niet meer dan 1 of 2 kopen simpelweg omdat ze eej andere kleurstelling hebben.

Beetje zoals Mrs Bucket…ofwel Bouquet… zo iemand?
Het klinkt in elk geval wel belangrijk, maar het voegt voor de lezer echt niets toe.

I see

In Amerika is het heel gebruikelijk dat een Rolex dealer (Rolex AD) naast het Rolex assortiment ook een behoorlijke collectie Invicta horloges te koop aanbiedt.
Gewoon, omdat het kan én omdat het bij elkaar hoort zoals het kip en het ei.

Bijvoorbeeld:

https://www.anaheimjewelry.com/collections/watches?page=2

1 like

Ik heb er ook 1, het zakt steeds verder af, wat een argumenten…

Probeer alleen maar uit te leggen dat je voor de prijs van veel Invicta’s or other shitter brands ook een hoop ander echt mooi spul kunt kopen. Doe er je voordeel mee of niet. :slightly_smiling_face:

Die ene lijkt mij geen probleem, zelfs als iemans besluit om een tweede te nemen in een andere kleurstelling dan lijkt mij dat geen probleem. In de sale kun je er twee voor nog geen 200 vinden.

:roll_eyes:

1 like

Ik heb niet veel invicta’s, ik heb er 1, dus dat argument doet er helemaal niet toe, en het is een prima horloge, maar omdat er invicta op staat en geen eerlijke historie heeft kan dat blijkbaar niet.

1 like

@RLC is ooit in bezit geweest van een hommage :hushed:
:joy::joy::joy:

1 like

Ik heb er 5 bezocht en geen één verkocht Invicta.

Is het voorbeeld dat jij aanhaalt een AD?

2 likes

Je moet mij goed begrijpen. Die Invicta’s die ik mooi en gaaf vind staan mooi naast mijn omega’s, Seiko, junghans, etc horloges. :grin:

Wat bwtekent AD?

Die stoppen ze weg als jij binnenloopt. :joy:

3 likes

Dat lijkt mij ook sterk hoor…

Authorized dealer