En exceptions confirm the regel.
Mijn Invicta is een iconische kopie en kostte maar 80ā¬, er wordt here obviously apples with pears vergeleken hoorā¦
Aha dus alleen merken met een icoon horloge tellen mee? Wst blijft er dan over? Rolex (Diver deep Challange), Omega (moon watch), etc?
Invicta pro diver is geen icoon het is een replica met een andere naam erop van een icoon. Dat is iets anders.
hahaha ik had het inderdaad net verbeterd!
Goed lezen amiceā¦
Hamilton Khaki Field mechanical officer, Seiko SKX of Turtle en een Tissot Visodate.
Verder zou je nog kunnen kijken naar een Citizen NY0049, Sarb033, Sarb017 Alpinist. Stuk voor stuk meer waar voor je geld dan al die Invicta meuk en stuk voor stuk dijken van horloges die niet de wereld kosten.
En wat is dit dan voor een kopie, is toch echt precies gelijk aan mijn invicta:
I never said I was a fan of Squale. In mijn ogen is dat model van Squale ook een kopie. Net zoals Steinhart of Ginault. Zou dat allemaal vermijden.
Ik ook niet maar dit vind ik wel een mooi model, maar deze kloon krijgt op dit forum wel wat meer waardering, en dan zie wat merken met mensen doet⦠blind maken
Invicta pro diver is ook gewoon mooi en zeer betaalbaar, de rest van de collectie van Invicta vind ik ook niet mooi, vaak zelfs gewoon gruwelijk.
Aha en die kosten zoān 200/300 euro?
Straka maar eens ff opzoekenā¦
Seiko SKX en Citizen NY0040 heb je wel voor 200 piek of minder. Hamilton moet ook wel hier op het forum voor om een nabij de 300 lukken. Sarb033 325-350. Alpinist 350-400 euro. Tissot stond laatst hier op het forum voor 325 euro.
Super. Straks maar eens een kijkje nemen.
Nogmaals ik ben ook met Invicta begonnen, heeft die hobby aangeslingerd, maar kwam er ook al gauw achter dat je beter duurzaam en echt voor kwaliteit kunt gaan. Horloges met een geschiedenis en een verhaal. Horloges die al vele jaren een succes nummer zijn en met een reden. En met de genoemde horloges kun je al echt een leuke respectabele collectie bouwen, die niet de wereld kost.
En op die SKX na zijn het allemaal betere horloges met eigen historie, dat klopt. maar wat is er nu niet duurzaam en kwalitatief in orde aan een Pro diver?
Meeste youtube kanalen zijn het er wel over eens, je moet het aandurven want de nouveau riche trekt de neus er voor op, maar je kan ze niet verslaan voor die prijs.
SKX is ook vele malen beter dan pro diver. Heb ze beide gehad dus ik kan het weten
See for yourself:
Ga je het Engels nou als openingszin gebruiken.
Neeā¦het is jouw mening, op papier biedt de pro diver meer, de skx heeft nog steeds een 7s26, de Pro diver NH35, veel fijner uurwerk. Ik heb ze ook allebei, de SKX is weg, die zat gewoon niet lekker, veel te hoog.
De pro diver is een uitstekend klokkie die je soms voor een prikkie kunt kopen. Soms rond de 50 euro. Daar loop je geen blauwtje mee. Alleenj heeft hij veel weg van een Rolex. Niks mis mee dat het een homage is naar een Rolex horloge.