bla bla bla, allemaal aan de Invicta.
Mijn bijdrage aan een sinterklaasgedicht.
bla bla bla, allemaal aan de Invicta.
Mijn bijdrage aan een sinterklaasgedicht.
Ik werd even onwel van de stellige onderbuik meningen.
Ja, ze gebruiken een andere formule dan voorheen. Maar een aantal dingen zijn niet veranderd. Vroeger probeerde ze degelijke horloges voor een leuke prijs te verkopen, daarin zijn ze in mijn ogen niet in veranderd. Ja vroeger was vrijwel alles Swiss Made. Vandaag de dag nog maar een sellectie van hun hele catalogus. Vandaag de dag hebben ze heel wat verschillende collecties en modellen.
Wat wil jij met je reactie zeggen. Het eerste horloges wat je van mij deelde is overigens van hun collectie voordat ze overgenomen waren.
Vind met name dat horloge er stukken beter uitzien dan hetgeen jij deelde. Maar goed, wat moet ik zeggen over smaak.
Is toch wel een hele puike Invicta hoor!
Maar dit staat wel mijlen ver weg, van wat ze nu de markt op pompen.
Ja ze verkopen tegenwoordig horloges. Maar daar houden de overeenkomsten dan ook wel op.
Dat is toch vrij duidelijk wat ik wil zeggen? De horloges van voor en na de overname zijn heel anders. Bij squale zie je juist nog steeds de overeenkomsten ondanks de overname.
Ik zie dit:
en dit:
En vervolgens moet ik 66 antwoorden doorploegen om aan het eind te komen
Je mag ook nog iets toevoegen.
Nee, want ik heb hier totaal geen mening over. Ik ken het merk alleen van naam.
Zolang je de naam onthoudt en weet dat je zoān horloge niet moet kopen zit je goed
Er is geen juweliers vitrine waar ik op normaal looptempo aan voorbij kom, behalve die waar invictas inloggen, daar verhoogt mijn tempo altijd. Zegt denk ik genoeg
Leg eens uit waarom iemand niet een Invicta horloge, laat staan een vintage variant moet kopen?
Exactement, het gezegde is niet voor niks āeen ezel stoot zich niet drie keer aan dezelfde steenā.
I learned my lessons.
3 x ?
Vintage Invicta
Moderne Invicta
Voor dat geld kun je veel betere horloges kopen.
Fictief voorbeeld 3 Invictaās van 300 euro per stuk = 900 euro.
Voor die 900 euro zou ik een Hamilton Khaki Field mechanical officer handopwinder kopen, een Seiko SKX of Turtle en een een Tissot Visodate. Dan heb je een dijk van een collectie. Moderne klassiekers van iconen. Build to last. Field watch, duiker en een dresser.
Vraag voor jou. Heeft Invicta ooit een icoon gehad? Of zal een Invicta ooit een icoon worden? I guess we all know the answer. I rest my caseā¦
Why?
Invicta ezel
Een ezel stoot zich in het algemeen niet twee keer aan dezelfde steen.
Heb ik altijd geleerd.
Jij gaat vanuit dat iemand 3 horloges koopt van 300 euro. Over algemeen heb je een prima Swiss movement of Swiss made voor 200/300 euro. Ja, wel quarts idd. Maar wat jij nu doet is appels met peren vergelijken.
Misschien moet je leuke horloges van 200/300 euro die swiss made zijn of swiss movement hebben hiermee vergelijken. Dat is eerlijker.
Ik heb het niet over wel of niet Zwitsers. Heb het over horloges die je voor hetzelfde geld kunt kopen als een Invicta en 100x beter zijn en hun strepen hebben verdiend. Money better spend.
Vraag voor jou. Heeft Invicta ooit een icoon gehad? Of zal een Invicta ooit een icoon worden? I guess we all know the answer. I rest my caseā¦