Het huisje wordt nu toch echt te klein.
e kleinAls je nou eens begint met alles waar Seiko op staat eens…en daar een…Role…uh…heb je weer ruimte 
De doos / watchwinder is te klein, zo belachelijk veel heb je niet. Wel veel zwart/wit, met ik zeggen! 
Dan wordt het gewoon tijd om een tweede watchwinder te kopen of de collectie te vervangen door Rolex! 
Dan heb je nu de kans om je grail aan te schaffen, en driekwart te verkopen.
Ja mijn box is te klein, heb ik jullie nog niet eens de vintage Seiko quartz uurwerken laten zien die ik eigenhandig allemaal weer in top conditie heb gebracht.
De seiko’s in de box die ik op HF heb gezet zijn allemaal kinetic’s de meeste waren in slechte staat, heb ze allemaal een onderhoud-beurt gegeven en voorzien van nieuwe capacitors.
Van sommige ga ik het horlogeglas nog vervangen door saffier glas.
Heb zojuist weer een citizen binnen gehad met een lichte batterij lekkage, wordt ook weer helemaal up to date door mij gemaakt.
De meeste klokjes heb ik van vrienden, bekenden en familie gehad die deze klokjes hadden afgeschreven.
Heb zelf maar 2 nieuwe Seiko’s gekocht via HF tw. de Velatura en de premier waarvan de techniek mij enorm integreert, vindt ze alleen wel groot om dagelijks te dragen.
Kijk dit is nu mijn hobby.
grt. van een plezierige Seiko watch verslaafde.
Dit is niet het Rolex forum hoor 
Ja een echte Rolex of Breitling zou ik ook wel willen heben, alleen die prijs he!!
En wie zegt me of het een echte is of een fake.
Zelfs expert kunnen nog nauwelijks heden ten dage het verschil zien zo goed zijn ze nagemaakt.
Heb goede contacten met een oud gepensioneerde horloge maker bij mij in de buurt die me vertelde dat er bosjes mensen zijn met een fake Rolex of Breitling horloge die ze hebben gekocht waarvan achteraf blijkt tijdens een service beurt dat het een nepper is.
Dus ik hou me voorlopig gewoon aan een betaalbaar alleman-horloge.