Huishoudelijke mededeling: verplichte kost

Even een huishoudelijke mededeling.

Graag toevoegen aan het lijstje verplichte kost:
A man and his watch

Man wat een heerlijk boek…:drooling_face:

12 likes

ben ik het niet mee eens: over-hyped op IG, erg matige foto’s en inhoudsloze stukken van mensen die ik niet ken, het was de 80 MB download in pdf niet waard

5 likes

Niet verplicht maar wel leuk!
Uiteraard niet als PDF, maar onder het stof in de boekenkast … jaja, ik weet het: #OkBoomer. :wink:

1 like

Nice, ook besteld hoor. Leukste boekjes blijven natuurlijk wel de moonwatch en de gele kaft van de vintage rolex

snap ik, dat boek is gemaakt om er gelikt uit te zien op foto’s, mooie kaft en cover, top design hoor, als er meer aandacht aan de inhoud was besteed, had ik het misschien nog overwogen er een aan te schaffen voor in de boekenkast tussen de doktersromannetjes van het vrouwtje

1 like

Hey, waar zijn jouw Suske & Wiskes gebleven haha … heeft 'ie er snel doktersromannetjes “van het vrouwtje” van gemaakt. :joy:

1 like

:joy:

Heb het boek vorig jaar gekregen van mijn zoon ,leuk en mooie foto’s

3 likes

Helemaal mee eens. Volstrekt inhoudsloos boek. Snap niet hoe je het zo sterk kan aanraden eerlijk gezegd. (‘Verplichte kost’ zelfs???).

1 like

Ik eigenlijk ook niet. Ik heb het één keer geopend, na 4 verhaaltjes wist ik dat het me niet ging lukken de rest uit te lezen. Verder gebladerd voor de foto’s en nu staat het mooi tussen de andere boeken.

En heb meteen met deze recensie een verkoop op dit forum onmogelijk gemaakt :crazy_face:

4 likes

Hm, wat is dan wel een aanrader als ik vragen mag…

1 like

Heerlijk boek, net als “the watch”.
Papier +1 :muscle:

Deze:
51Q8z7QURcL.SX424_BO1,204,203,200
Ik heb dit boek van voor naar achter gelezen. Prachtige foto’s en uitleg

2 likes

De donkere kamer van Damocles
De Renner
A brief history of time
The subtle art of not giving a fuck
Blitzkrieg door Len Deighton

Of bedoelde je dat niet? :thinking:

2 likes

Nope, meer on-topic over horloges.

Ik ben ergens wel benieuwd wat een boek over horloge goed/slecht maakt. Het boek van Daniëls over het maken heb ik liggen, die is erg leuk, maar erg technisch :slight_smile:

Deze maar meteen blind besteld. Het ziet er in elk geval interessant uit op de voorkant.

1 like

Ik snap niet wat mensen aan dit boek vinden eerlijk gezegd. Er staan een paar goede verhalen in, maar het is voornamelijk een zootje rijkelui die keihard aan het flexen zijn over hoe goed ze wel niet zijn. @Sandy Geef mij maar The Watch van Gene Stone.

2 likes

Dit boek is VEUL beter.

1 like

Interessant, hoppa, in het winkelwagentje…