Huishoudelijke mededelingen

Twee kleinigheden:

  1. Leeg je PB mailbox als je de berichten hebt gelezen en niet meer hoeft te bewaren. Het forum is aan de zware kant, alle beetjes helpen.

  2. Als je een advertentie hebt geplaatst op Horlogemarkt.nl en deze is niet meer actueel, geef dat dan aan als een reactie op de advertentie, dan kan hij naar het “Verkocht, Gevonden & Geruild” gedeelte verhuizen.

Dank u!

OK; alles naar de “papierslag” gedaan. ( > 100 PB-tjes… ::o )

Was mijn forum maar zo zwaar… Ach, ik ben gewoon jaloers!
Jur

Wat voor forum heb jij dan?

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=295
maar dat wist je (nog) wel…
Jur

Twee kleinigheden:

  1. Leeg je PB mailbox als je de berichten hebt gelezen en niet meer hoeft te bewaren. Het forum is aan de zware kant, alle beetjes helpen.

  2. Als je een advertentie hebt geplaatst op Horlogemarkt.nl en deze is niet meer actueel, geef dat dan aan als een reactie op de advertentie, dan kan hij naar het “Verkocht, Gevonden & Geruild” gedeelte verhuizen.

Dank u!

Hoi Henrik

Is het niet mogelijk om a la marktplaats je advertentie te verwijderen wanneer het horloge verkocht is.
Houd het opgeruimd ( zolang eenieder ook daadwerkelijk zo gedisciplineerd is om zijn adv te verwijderen) en bespaart dan ook serverruimte

Zou leuk zijn (bespaart mij ook een hoop tijd) maar dat kan niet.
Daarbij is het net zo veel moeite even op je eigen advertentie te reageren met de boodschap “verkocht” in de titel en je hebt (voor beperkte tijd) een soort archiefje bij het verkocht gedeelte.

Alle berichten gewist 84 stuks.