Huiskamervraag

welk horloge is dit?

Ik zag de foto en het gigantische horloge en was erg nieuwsgierig wat hij draagt.

dit lijkt me een wekker waaraan lugs zijn gemaakt-)

Een afschuwlijk lelijk horloge?

Yoeri40 Schreef:

dit lijkt me een wekker waaraan lugs zijn
gemaakt-)

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ja hij is groot en het is zeker ook niet mijn smaak.

Maar gezien meneers salaris heb ik het vermoeden dat het niet bij luigi lucardi vandaan komt dus ben ik benieuwd welk merk horloge het is.

ff wat gegoogled:

[WEBLOG FOPPE & ROYSTON] Aan de pols van Royston Drenthe blinkt een horloge zo groot als een wekker, belegd met kleine diamantjes.
Het indrukwekkende sieraad is erg praktisch, want op het uurwerk passen mooi twee klokjes naast elkaar: één voor de Nederlandse tijd en één voor de Chinese.

,Superhandig,’’ vindt Drenthe. Zo ziet hij in een oogopslag hoe laat hij aan moet schuiven in de eetzaal van het spelershotel in Hongkong, maar ook hoe laat hij zijn kleine dochtertje thuis kan bellen.

en een ander artikel:

Diamant

Het verhaal dat hij een met diamanten belegde telefoon had, noemt hij onzin. De opmerking van De Haan dat de spelersbus eens in Peking werd opgehouden omdat Royston een dure GSM moest kopen, is ook niet waar. Drenthe had naar eigen zeggen toestemming van de elftalleider om nog even naar een winkel terug te gaan omdat hij de oplader was vergeten.

Klokje

En het superdure klokje; dat was vooral een obsessie van Foppe. ‘Ik kwam binnen en het eerste wat hij vroeg was hoe duur mijn horloge was. Hij bleef maar vragen naar de prijs, uiteindelijk heb ik het verteld en hij schrok’.

En nog wat gevonden:

Kijk, dat vind ik nou veel interessanter dan dat stomme Gouda. Via-via hoorde ik een paar weken geleden dat Drenthe in Peking een keer de spelersbus van het Olympisch elftal liet stilzetten, omdat hij een horloge wilde kopen (prijs: 10.000 euro).

Even doorspoelen naar 4:02

[video]http://www.youtube.com/watch?v=_98MbEP0ZDU[/video]

Het zou een Mark Ecko Duo kunnen zijn maar die is maar €200,00 (teveel)

Het gaat toch om het uiterlijk van het horloge. Tijdwaarneming is ondergeschikt. Surinamers komen immers vaak te laat. :wink:

Dit geld overigens ook voor mijn vrouw die Latijns Amerikaans is. :smiley:

1 like

Ik vermoed dat royston een wat exclusiever (duurder) klok heeft