Huisvlijt op een day date

Die van mezelf raak ik natuurlijk niet aan, maar zat eens wat op ebay te kijken… The horror!

123

2 likes

Dat is een typisch geval van “even met de schuurspons van moeders eroverheen voordat ik hem te koop zet”.

1 like

Schurend…ehm schokkend! Nee wacht :sweat_smile:

1 like

Met de rasp denk ik!

1 like

Sommigen doen er alles aan om zo’n lelijke gouden klok toonbaar te krijgen​:rofl::rofl:

:astonished: zeg alsjeblieft dat dit een nepperd is! Ze hebben toch niet de real deal vernaggeld hoop ik?

1 like

hahaha, iets te grote korrel genomen. Goud is zeer makkelijk bewerkbaar en met een Bergeon satineer schijfje of hand blokje krijg je het denk ik wel weer goed. De lugs zien er nog goed breed uit en de randen zijn ook niet weggeveegd. Het is wel duidelijk dat dit ding net voor de verkoop onderhanden is genomen, gezien de middel schakels er krasloos uitzien. Tja, meneer kan beter zijn korrel 20 papiertje voor zijn vloerpakket gebruiken.

Geen paniek dus, lekker kopen en overnieuw satineren. Maar uiteraard wel een dingetje ervan maken, bij het onderhandelen over de prijs :yum:

Zie nu dat dit horloge voor (vraagprijs) 11,699 USD is verkocht…

1 like

Lijkt verder wel legit…

1 like

is sowieso legit. Ik denk dat de meneer in kwestie de boomschors Day-Date niet helemaal heeft begrepen. ipv de middel schakels, de rest maar gedaan :joy:

5 likes

Ultra-rare full gold custom reverse-bark bracelet :rofl:

2 likes

Eerder gevalletje…

2 likes

Van wat ze van die band afgeschuurd hebben kun je waarschijnlijk ook een Seiko kopen :laughing:.

2 likes

Holy moly dat is opgeschuuurd :laughing:

Hij is niet de eerste.

Niet door Rolex zelf gedaan. Zonde, want het is best cool.

4 likes

Wow. Best mooi eigenlijk. Heel mooi!

Ziet er niet uit man. Kijk eens naar die rafels aan de bovenste lug op de gepolijste rand.

1 like

Ik zou het niet kunnen verdragen dat het aftermarket is, maar eens, het heeft wel wat.

Je hebt gelijk, Maar vind het idee op een witgouden exemplaar wel mooi.

Ben ik met je eens. Zou het ook niet aandurven.

1 like