Huisvlijt; watchroll en watchpouch

Ik zie regelmatig op HF toffe watchrolls voorbij komen, maar ik zal zo’n roll niet vaak zelf gebruiken. Maar toch wel een leuke wannahave. Waarom niet zelf een maken…?

Op het werk hebben we in het magazijn een bak met allerlei afvalstukken en samples technische stoffen. Dus daar even in gegrabbelt en wat mooie stoffen eruit gehaald.

Eerst even wat ideetjes opdoen op Pinterest en Google, schetsje gemaakt en een prototype van papier om de juiste afmetingen te bepalen. Check. Knippen maar :partying_face:

Even dubbelcheck en stikken maar. Even de handarbeid skills weer bijschaven :sweat_smile: maar uiteindelijk gelukt.

Nu had ik de smaak toch te pakken, dus maar meteen een bijpassende watchpouch maken. Zelfde stappen doorlopen en tadaaaaa, een bijpassende watchpouch.

Mooi setje zo :sunglasses: lekker degelijk van cordura, gevoerd met 3D mesh en gevoerd met superfabric. Onverwoestbaar :ok_hand:

Zal ik een Etsy account opstarten? Wat denken jullie van ‘the watchroll brigade’? :rofl:

118 likes

Vakwerk Silvester!

Die naam is goud waard :ok_hand:t3:

10 likes

:+1:

:rofl:

1 like

image

7 likes

Maar echt. Hier kan je je pilaren in bewaren…

:thinking: zelfs dat bekt lekker

1 like

Verrek! Das makkelijk :ok_hand: thanks maatje

3 likes

Mooi man! Die naam bekt lekker!

2 likes

Mijn beste,

Grandioos!! Goed gedaan hoor!!
Wat een vakmanschap!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

De BJ7100 Watchroll & pouch! Ik zeg nu al een hit🤘🏼

1 like

Mooi gedaan :+1:t2:

1 like

Ziet er strak uit :+1:

1 like

Wow, echt heel gaaf maar ok super strak afgewerkt.
Complimenten hoor :blush:

1 like

Gaaf gedaan zeg, ziet er goed uit!
Misschien nog een leuk idee om er zelf een logo of letters op te maken?

2 likes

Yes , ziet er goed uit man.

1 like

Klasse hoor :+1:

Waar ken ik bestellen?

3 likes

Idem hier!!!
Vooral voor de roll!

Wow! Mooi idee en bijzonder netjes uitgevoerd!

Mooi hoor!
Misschien kun je Arie K. vragen voor wat marketing tips.

11 likes